Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha het ligt mij echt aan het paard, als ik een zwarte mooier vind dan een zilverappel(wat bouw betreft) zou ik de zwarte nemen 
Zamora schreef:familie van Silver hedan krijg je dat hahahaha ik vind ze prachtig jodi
maar vind het wel erg dat ze niet eens komen kijken!
Dat er op kleur gefokt wordt wil niet zeggen dat er niet eerst naar andere belangrijke dingen word gekeken. Tenminste ik vind bouw en karakter(belangrijker dan mooie kleur).

(Oeps, heb ik mezelf nu verraden?!?) Het zijn prachtige paarden, ik snap wel dat mensen dan graag een zilverappel willen maar dit zijn ook erg mooie paarden. Idioot eigenlijk dat men dan niet eens komt kijken....
) , een heel klein stukje over de weg, waar dan wel geen auto's waren, maar toch. Ik ben trots! En ook de terugweg deed ze super. Toen liep ze wel ineens harder:P Kaplaars schreef:Maar wat ik op de manege altijd had, (nu word het sentimenteel) je valt gewoon op een bepaald paardje, en dan maakt het niets uit hoe hij/zij eruit ziet.
Maar ik was weg van 'r en als ik geen studentje was geweest, had ik haar gekocht. 

ga je dr houden??
) 
vrij jong