ja echt wel maar rose jij zou je paard frida noemen hahahahahaha
Kaplaars
Geplaatst: 15-04-09 13:37
Misschien wel Peppie? (achternaam)
Jennasilver
Geplaatst: 15-04-09 13:42
Ik heb een Paso Fino ruin en Trocha merrie.
Kaplaars
Geplaatst: 15-04-09 13:53
Gaaf!
Wat is een Trocha? Hoe ziet ze eruit?
Wachtff
Geplaatst: 15-04-09 15:19
Kaplaars schreef:
Lily heeft kennis gemaakt met kleine mensjes! Ze rennen, ze zijn klein, ze maken lawaai, en ze aaien je!
Royen vindt ze nix
Ik ook niet dus: zo mens zo paard toch
Laatst bijgewerkt door Wachtff op 15-04-09 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Wachtff
Geplaatst: 15-04-09 15:22
Kaplaars schreef:
Gaaf!
Wat is een Trocha? Hoe ziet ze eruit?
Dat is een gang, van de paso fino. Die kunnen de volgende gangen beheersen: Paso Corto, Classic Fino, Paso Largo en de Trocha.
Kaplaars
Geplaatst: 15-04-09 20:46
Nouja er staat: ik heb een paso fino ruin en een trocha merrie, dan ga ik er vanuit dat er een apart ras bedoelt werd. Of het is een paso fino merrie die als voorkeur de trocha heeft?
(de kleine mensen vind lily wel leuk, maar toch ook heeeeeel erg vreemd, je ziet haar gewoon d'r verstand verkijken.)
Wanneer was Moon ook al weer uitgerekend? En hoe gaat het met je quartertje?? Als Gypsy weer hersteld is na dr bevalling ga ik ook weer lessen bij Ed met haar Aangezien ik verhuisd ben, kan dat weer Voor Janou zoek ik western bijrijder hihi best lastig nog....
@Jodi: Gefeliciteerd met je veulen! Is een veulen een merrie of juist hengst? Wat voor kleur heeft hij eigenlijk? Ik wist niet eens dat jij veulen(s) verwachtte.
owwwwww veulen kan beide, in bv amerika is een colt een hengstveulen en een filly merrie maar wij hebben alleen de benaming veulen of merrieveulen/hengstveulen.
Goldenflower
Geplaatst: 16-04-09 16:20
Zamora schreef:
er staat choco-meisje, Chocolate merrietje dus
Ok, dat snap ik. Maar bij rockies hebben jullie nog eens verschillende soorten zilverappel kleuren, dacht ik. Of is dat geen rockie-veulen?
Dat is super zeg! Dan mag je je camera vol klikken en showen met je pictures!
Chocolate is zilverappelzwart en Red chocolate is zilverappelbruin. Over het algemeen worden zilverappelbruine als vos geboren(op het oog dan, genetisch zijn ze tuurlijk zilverappel haha)
Ik ga iedereen helemaal dood gooien met foto`s van Sam