Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
Bente1 schreef:Weet iemand eigenlijk aan wie Hrafn verkocht is? Toen ik er was was er namelijk iemand die interesse had en ik was een beetje erg gek op Hrafn
jonur schreef:Zo heb net even deze link verstuurd aan gerrit, ben heel benieuwd wat hij van het topic vind.
jonur schreef:Dat zul je hem dan moeten vragen
jonur schreef:Goh nee via welke bloedlijn dat dan? Heb gister mijn eerste wedstrijd in spier gehad en was best trots op mijn kleine kerel. Ondanks dat hij de hele ovaalbaan bij elkaar hinnekt omdat hij alleen liep zonder zijn vriendinnetje. En de dressuur proef ging best netjes.
Jan-sander is met balthazar twee keer 1e geworden en de klassements beker ook nog geloof ik.
balli schreef:ja jan-sander was weer goed... en robert mag ook even genoemd worden die een 5.2 (!) haalde.... heeeel netjes voor z'n eerste keer (en dan te bedenken dat is nog maar 3x over balli had gereden en nog nooit op 'm had gegaloppeerd, en dat ie nog maar een paar maanden rijd!)
en we moeten feline (tifa/drifandi/thyzka) ook even noemen die 5e werd van de 11 in de jeugd V-nogiets.... en natuurlijk diane die hele mooie punten haalde in de tolt... en jammer dat de viergangen voor surtur in het speeluurtje viel....
Kees vind dat we volgende ook mee moeten doen aan iets met telgang..
balli schreef:@feline: ik zou eerst zorgen dat je goed stabiel bent in de tolt enzo... dat die goed taktzuiver is... als je aan telgang gaat beginnen moet je de tolt heel erg goed onderhouden wil je die ook zuiver houden!
En dressuur vind ik ook wel belangrijk, nou ja basis dan, maar thyzka is echt geen dressuur paard
Dus we houden het nog maar even bij de viergangen