Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
balli schreef:de les gister was tof! heb echt heerlijk gereden op prud, efstur en isold (gingen een ruil lesje doen) zo leuk om zulde verschillende paarden te rijden!

)
( volgens mij word ze wat pittiger of niet?? Toen ik er op reed moest js er eerst op vond hij
ze wou wel graag lopen, maar wild was ze niet. Misschien kwam dat ook omdat ze de hele tijd op stal had gestaan.. ) balli schreef:nou 't was heel anders dan dat ik had verwacht... ik d8 dat 't wel allemaal swein zou zijn... was 't ook als je er nix aan deed, maar als je echt met 'r aan 't werk ging (voltes rijden, kont erbij enz) werd ze al wel zuiverder (nog niet 100% maar dat lukt zoiezo niet in 10 min)
Anzjuhlaa schreef:ik ben gister op de besmanninck hoeve geweest. Ik heb heerlijk gereden, en ik ga zeker nog een keer terug komen. ik heb trouwens ook op "zwarte Tinna gereden"en een vriendin van mij op Dux en Baltazar.
En nog zadel enzo gehaalt voor jou??
En jij was geen u maar je
?? En je reed idd op zwarte tinna, en je vriendin van je op Balli
??

met u
een race galopje
Hebben jullie binnen op buiten gereden??
_Lindy_ schreef:Wow wat zijn er al veel paarden verkocht!
Weet iemand trouwens of balthazar verkocht is aan die mensen die ook surtur (of was het nou seifur :S?) en alrun gekocht hebben? Jan Sander zei namelijk een tijdje geleden dat die Balli ook wel wilden kopen.
balli schreef:@imaudy: ze was niet echt tweetakt ofzo, maar ze is gewoon liever lui dan moe.. en tjah, dan ga je toch gewoon lekker sweinen, en als je dan allemaal kindjes erop ziet rijden lijkt 't echt verschrikkelijk
imaudy schreef:balli schreef:@imaudy: ze was niet echt tweetakt ofzo, maar ze is gewoon liever lui dan moe.. en tjah, dan ga je toch gewoon lekker sweinen, en als je dan allemaal kindjes erop ziet rijden lijkt 't echt verschrikkelijk
Haha geef haar eens ongelijk. Voelt ze eigenlijk smal aan als je op haar zit?

Het kon nog wel een stuk rustiger, kwam ik al snel achter... Maar Isold is gewoon meer zoals ik gewend ben
Wel heel leuk om een kleindochter van Lauga te rijden