Kent/heeft er iemand een ijslander van de besmanninck hoeve?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

balli

Re: Kent/heeft er iemand een ijslander van de besmanninck ho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 20:55

de les gister was tof! heb echt heerlijk gereden op prud, efstur en isold (gingen een ruil lesje doen) zo leuk om zulde verschillende paarden te rijden!

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 23:05

balli schreef:
de les gister was tof! heb echt heerlijk gereden op prud, efstur en isold (gingen een ruil lesje doen) zo leuk om zulde verschillende paarden te rijden!

Oh grappig, jij op Isold *LOL*
Hoe reed ze?
Gerrit heeft een paar hengsten verkocht zag ik en ook nog een hele lading jonge paarden. Dat gaat best snel.

balli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 08:50

nou 't was heel anders dan dat ik had verwacht... ik d8 dat 't wel allemaal swein zou zijn... was 't ook als je er nix aan deed, maar als je echt met 'r aan 't werk ging (voltes rijden, kont erbij enz) werd ze al wel zuiverder (nog niet 100% maar dat lukt zoiezo niet in 10 min Knipoog )

Drifandi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 11:21

Haha leuk nori!! Haha! Tong uitsteken Haha! Tong uitsteken

Ik weet niet of ik het al is had verteld.. maar js zei vorige keer van ga jij maar op Raphtinna, of terwijl zwarte tinna. Haha, ik vond het wel grappig, zwarte tinna. Haha! Tong uitsteken Haha! Tong uitsteken ( volgens mij word ze wat pittiger of niet?? Toen ik er op reed moest js er eerst op vond hij Tong uitsteken ze wou wel graag lopen, maar wild was ze niet. Misschien kwam dat ook omdat ze de hele tijd op stal had gestaan.. )

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 11:25

balli schreef:
nou 't was heel anders dan dat ik had verwacht... ik d8 dat 't wel allemaal swein zou zijn... was 't ook als je er nix aan deed, maar als je echt met 'r aan 't werk ging (voltes rijden, kont erbij enz) werd ze al wel zuiverder (nog niet 100% maar dat lukt zoiezo niet in 10 min Knipoog )

Was ze eerst helemaal tweetakt dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 11:29

ik ben gister op de besmanninck hoeve geweest. Ik heb heerlijk gereden, en ik ga zeker nog een keer terug komen. ik heb trouwens ook op "zwarte Tinna gereden"en een vriendin van mij op Dux en Baltazar.

Drifandi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 11:43

Anzjuhlaa schreef:
ik ben gister op de besmanninck hoeve geweest. Ik heb heerlijk gereden, en ik ga zeker nog een keer terug komen. ik heb trouwens ook op "zwarte Tinna gereden"en een vriendin van mij op Dux en Baltazar.

Ehh volgens mij heb ik jou dan gezien Haha! Tong uitsteken En nog zadel enzo gehaalt voor jou?? Bloos En jij was geen u maar je Tong uitsteken ?? En je reed idd op zwarte tinna, en je vriendin van je op Balli Haha! Tong uitsteken Bloos Bloos ??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 11:45

ja klopt!!!!! ik ben toch geen u, kom op zeg!!! hahahaha!

Drifandi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 11:47

Hahaha.. En ik was dus " dat meisje " en gerrit moest me zo nodig een wedstrijd ruiter noemen omdat ik zaterdag een wedstrijd heb, onze eerste ijslander wedstrijd.. Bloos Bloos

Gerrit vind dat je de gasten netjes moet aanspreken, dus dat heb ik gedaan Haha! Tong uitsteken Haha! Tong uitsteken met u

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 11:48

leuk toch!!! je hebt echt wel een leuke ijslander! trouwens ik ben blijven zitten, ze was pittig maar niet gek ofzo.

Drifandi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 11:49

Haha bedankt!! Tuurlijk ben je blijven zitten!! Van zwarte tinna van je niet zo snel af.. Vond je haar wel leuk??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 11:49

ja echt heel fijn, lekker voorwaarts Haha! een race galopje Haha!

Drifandi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 11:52

Haha Haha! Tong uitsteken Hebben jullie binnen op buiten gereden??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 11:52

binnen, buiten was te warm.

Drifandi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 12:04

Haha oke Haha! Tong uitsteken Haha! Tong uitsteken Clown Clown

balli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 12:42

@imaudy: ze was niet echt tweetakt ofzo, maar ze is gewoon liever lui dan moe.. en tjah, dan ga je toch gewoon lekker sweinen, en als je dan allemaal kindjes erop ziet rijden lijkt 't echt verschrikkelijk Knipoog

_Lindy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 15:19

Wow wat zijn er al veel paarden verkocht!
Weet iemand trouwens of balthazar verkocht is aan die mensen die ook surtur (of was het nou seifur :S?) en alrun gekocht hebben? Jan Sander zei namelijk een tijdje geleden dat die Balli ook wel wilden kopen. Tong uitsteken

Drifandi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 16:54

_Lindy_ schreef:
Wow wat zijn er al veel paarden verkocht!
Weet iemand trouwens of balthazar verkocht is aan die mensen die ook surtur (of was het nou seifur :S?) en alrun gekocht hebben? Jan Sander zei namelijk een tijdje geleden dat die Balli ook wel wilden kopen. Tong uitsteken

Was idd Surtur en Alrun en het veulen van Alrun ( Freudi ) en in februari krijgt ze ( diana ) waarschijnlijk Balthazar voor zover ik weet..

jonur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:04

Dat begreep ik inderdaad ook van gerrit, alrun en surtur gaan binnenkort al richting Rotterdam en wanneer balthazar daar gaat word nog een verassing.

De les was erg leuk he nori!! Vond prud en efstur het lekkerste lopen. Tja wat isold betreft is het niet mijn soort paard!! Ben blij dat efstur's tölt knopje er dus nog steeds lekker op zit!!

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:08

balli schreef:
@imaudy: ze was niet echt tweetakt ofzo, maar ze is gewoon liever lui dan moe.. en tjah, dan ga je toch gewoon lekker sweinen, en als je dan allemaal kindjes erop ziet rijden lijkt 't echt verschrikkelijk Knipoog

Haha geef haar eens ongelijk. Voelt ze eigenlijk smal aan als je op haar zit?

Drifandi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:33

imaudy schreef:
balli schreef:

Haha geef haar eens ongelijk. Voelt ze eigenlijk smal aan als je op haar zit?

Ik vind van wel.. Vind ik bij Efstur ook eigenlijk.. Maar dat kan ook komen doordat je bij mij paard haast in de split zit..

balli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 19:13

hihi ik vind van ook... maar dat komt omdat ik daarvoor op prud zat... en tjah, die is nou eenmaal iets breder gebouwd Knipoog

jonur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 07:54

Haha uh ja vind ik ook!! Maar op prud zit je wel heel erg breed zeg maar gerust in de split!! Ik vind efstur wel een fijne om op te zitten, niet zo breed dat je in de split zit maar je hebt tenminste nog paard tussen je benen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 07:59

Efstur is dat een zwarte ruin?

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 08:24

Hihi, de les was inderdaad leuk.Ik kom er steeds meer achter dat ik Prud eigenlijk het leukste vond, en dus niet Isold. Wat ik heel grappig vond is dat Gerrit zij dat ik rustiger moest rijden met Prud, maar ik dacht gewoon dat dat rustig was Tong uitsteken Het kon nog wel een stuk rustiger, kwam ik al snel achter... Maar Isold is gewoon meer zoals ik gewend ben Lachen Wel heel leuk om een kleindochter van Lauga te rijden Lachen