Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

set_elkol schreef:Mooi Jans, lijkt best groot of niet? En wat een lief oog op de eerste foto, ze/hij is niet blind toch met dat oog? De foto lijkt een beetje gek. Ik vind het een erg mooie IJslander.
,
...
Nu twee weken vakantie, dus heb momenteel lekker even de tijd om het rijden wat meer op te pakken. Het inrijden gaat beetje langzaam als je enkel op zondag kan en soms een maand niet. Maar hij doet het echt super momenteel! Hij heeft er ook echt lol in en vind het reuze gezellig om mee te mogen. Zowel draf als galop gaan zonder te rommelen tegenwoordig. En van begin tot eind is hij heerlijk ontspannen, ook als we opeens een nieuwe route nemen. Trots op m'n ventje dus!

Miepjo schreef:Die wolliebollies zijn erg leuk om te zien... totdat je bedenkt dat al dat haar en nu dus vanaf gaat komen.![]()
Maar ik ben wel benieuwd wat voor een kleur er bij Perla onder vandaan gaat komen, want volgens de eigenaar was ze zwart...

Uiteindelijk zijn we zomers gaan knippen, omdat het echt niet netjes los liet en compleet vervilt was. Meneer had toen een haardeken van 2cm dik. Ben heel blij dat het alleen dat jaar zo'n ramp was en die tegenwoordig wel goed verhaart. Alleen soms tussen z'n benen nog een stuk dat vervilt. Maar merk nu met dit weer al dat die na een ritje op sommige plekken klam is. Gaat wat worden als het ooit nog echt warm wordt, meneer verhaart namelijk altijd op zijn dooie gemakje.
) gooi ik er (letterlijk) af en toe maar eens wat op.. hier met BBP: