Ik ben best trots op hem ja, helaas is ie wel wat spiertjes kwijt geraakt omdat ie al heel lang niets gedaan heeft. Maar dat komt vast wel weer terug. Hij is nog steeds herstellende van zijn castratie.
Trip is een prachtig veulen ! en dat zadel is idd erg gaaf.
Zamora
Geplaatst: 05-05-10 13:42
Trip is echt een plaatje van een veulen Sandra
Hier mijn kleine kerel, alweer 3 jaar, wat gaat de tijd hard zeg..weet nog goed dat het een klein hummeltje was hihi was opslag verliefd Verwacht elk moment zijn eerste nakomeling.
TheMagicLine
Geplaatst: 05-05-10 15:28
Citaat:
Hier mijn kleine kerel, alweer 3 jaar, wat gaat de tijd hard zeg..weet nog goed dat het een klein hummeltje was hihi was opslag verliefd
ja hij is heel erg mooi, en zo relaxed ligt hij er ook bij, doen mijn rocky's ook
en... op rocky's hebben we geen zadels nodig ook op het prachtige exemplaar hierboven... daar kun je op rijden met een eenvoudig kleedje of lapje stof of een eenvoudige boomloos enz ...lekker goedkoop en kostenbesparend in tijden van economische crisis... zoals vroeger en lang geleden er ook grote armoede was in Kentucky... en juist daarom deze paarden (Rocky Mountain Horses) zo belangrijk werden en qua rijden en "onderhoud" weinig geld kosten destijds zeer lang geleden...
Succubi
Geplaatst: 05-05-10 20:31
Wat een beauty's!!
TheMagicLine
Geplaatst: 06-05-10 13:45
Ik ben een grote fan geworden van Pazezels... kruisingen tussen Paso Peruano's en "burrico's"...Ezels: muilezels, ik noem ze Pazezels ...
Hier een prachtige Pazezel op een show in Peru, met een prachtig hoofd, schitterend! En die oren, prachtig! En wat heeft hij slimme ogen! Het zadel is ook enorm mooi, met een soort lamabontje(??), okerblauw gekleurd.
@Magicline: Ik had al een zwak voor muildieren maar nu al helemaal!
@koningeline: Wat een scheetjes! Helemaal die witte sokken met zwartje hoefjes
TheMagicLine
Geplaatst: 07-05-10 14:50
Dream, mijn lieve baby, een volbloed rocky mountain horse merrie, speciaal gefokt voor kinderen, Dream heeft een kleine pappahengst... resultaat een kleine rocky... een echte kinderpony. Speciaal gefokt voor mijn zoontje. Dream staat nu sinds begin april 2010 in Thuringen. Ik mis Dream heel erg, ik heb haar zo ontzettend mak gekregen, een echte absolute makke rocky, bijzonder lief en vriendelijk. Ik hoop dat Dream het goed maakt, ik was zo gewend om altijd bij haar te zijn, ik ben erg aan haar gehecht, het is niet makkelijk om Dream weg te geven en haar daarna nooit meer te zien. Dream sliep ook vast op schoot, ook toen ze 3 jaar was. Dreams stamboom: http://www.rockymtnhorse.org/rmhPedigree.asp?reg=2007016059&level=6 Een paar foto's van toen: http://www.rockymountainhorses.eu/image ... leeps1.png
Laatst bijgewerkt door Imre op 16-05-10 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:foto omgezet in link, maximaal 2 foto's per post zichtbaar
TheMagicLine
Geplaatst: 07-05-10 17:20
off the record: mijn foto's doen het even niet... complete webserver van mijn host (interip) is down, er is iets misgegaan met wisselen geheugenkaart. dus mijn foto's kunnen tijdelijk niet via mijn site .eu gelezen worden... er wordt aan gewerkt...
TheMagicLine
Geplaatst: 07-05-10 17:24
@koningeline
dat zijn mooie foto's, mooie witvoet!
TheMagicLine
Geplaatst: 09-05-10 04:56
Heb ik Gold gepoetst voor een foto, draai ik mij even om... ligt hij op de grond staat op en lacht mij uit... manen helemaal weer in de war, en geen gezicht, net een hippie met een vreselijke wilde bos haar... deze hengst wordt steeds forser en forser... en zijn manen worden steeds langer en langer... en zijn zoon Star die sinds een kleine maand met zijn vader in de paddock staat ... gaat papa nadoen, net zo stoer staan en kijken... echt waar Star doet precies Gold na... zelfde pose, zelfde stoer kijken... met een mix van relaxte arrogantie... en stoerheid... dat deed Lucky ook die een jaar bij Gold in de paddock heeft gestaan... Star bemoeit zich overal mee... meteen komt hij er aan, geen moment verliest hij Gold uit het oog... meteen er naast staan en ook direct poseren... zo stoer mogelijk kijken net als zijn vader... net een soort "crazycolt" die als een hondje achter zijn baasje aanhuppelt... in ieder geval zijn dit geen Pazezels... maar Rocky's
jodi
Geplaatst: 09-05-10 07:25
Zwarte hengsten zijn de mooiste!
Daar wordt toch ieder normaal mens helemaal 'Penny' van....