Maflinger_S schreef:Klopt helemaal. Je moet je aanpassen aan het paard: zoveel ruimte als mogelijk, zo strak als nodig. Geldt zowel ernaast als erop.
Ik heb je topic over Quick gevolgd en volgens mij ben je goed bezig en gaat het helemaal goed komen. Op jullie tempo.
Ik heb vandaag voor het eerst sinds mijn val, een half jaar geleden, weer op arabierig typje gezeten. Aan de longeerlijn en alleen wat gestapt. Voelde goed en knolletje was braaf.
Zalig om te horen dat het goed ging.
Ben ondertussen op fb lid geworden van een groep met mensen uit mijn dorp. Ben aan het twijfelen of ik er nu al een oproep plaats om ruiters te vinden, of dat ik wacht tot komend voorjaar.
En het zou kunnen dat Quick op termijn een Spanjaard wordt. Vriendlief wil daar iets kopen en dinsdag gaan we er huizen bekijken.

Dat niet stoppen met kauwen herken ik, kilometers maken zeker om dat op te lossen? 

staat hem prachtig! Wat een mooie kleur op een mooi paard
Had hem hier zondag ook al op betrapt, maar toen had ik hem nog net kunnen stoppen. Helaas heeft meneer dat trucje vannacht of vanmorgen opnieuw geprobeerd en had ik dus schade aan mijn omheining.

Ik word er echt gek van. Maandag is er een nieuwe draad gespannen. Heb gekozen voor een dunne, omdat ik die vroeger ook had en die beter vond als de draad die nu op de wei hing. Kast werkt zeker, vooraan zie je soms de vonkjes van de draad springen.
Mijn vriend kan ermee lachen, die zegt dat Quick gewoon een avonturier is, die graag een stapje in de wereld zet. Morgen gaan we met een stroomtester de draad testen en hopelijk vinden we dan het probleem.
Quick toch... Hij is veel slimmer dan goed voor hem is.