Ik wil ook graag glasvezel in mijn wijk!

Ja, de veulens zijn net toverballen met dat betreft. Elke dag weer nieuwe look.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaplaars schreef:Hoi,
Gefeliciteerd met Royen!
Ik heb de mijne nu 24/7 buiten staan. Wat een verademing. Echt heerlijk.
Skotti schreef:[VVDD] geen 1 april grap :d
ik ben hier al weer een tijdje niet meer geweest, maar wil even mijn nieuwe aanwinst showen
Citaat:Ik wil Royen ook naar buiten hebben maar het land is nog te nat
De eigenaar van stal zegt dat als het iets langer mooi weer blijft dat ze dan naar buiten kunnen, dus over een week of 3 als het dan mooi weer blijft
Kaplaars schreef:Skotti schreef:[VVDD] geen 1 april grap :d
ik ben hier al weer een tijdje niet meer geweest, maar wil even mijn nieuwe aanwinst showen
Is dat schimmel bont? wat een gave kleur! GefeliciteerdCitaat:Ik wil Royen ook naar buiten hebben maar het land is nog te nat
De eigenaar van stal zegt dat als het iets langer mooi weer blijft dat ze dan naar buiten kunnen, dus over een week of 3 als het dan mooi weer blijft
En daarom heb ik zo'n geluk dat ik het weiland zelf in beheer heb![]()
Ik vind buiten echt veel fijner dan binnen/half binnen. Sta je bij een pensionstal?
Citaat:Ja ik sta bij een pensionstal, tot nu toe heerlijk naar mijn zin en Royen wordt daar goed verzorgd Ze hebben daar 4.20m bij 4.20m stal, en overdag staat ze buiten met haar vriendje (die staat tegenover haar in de stal). Verder nog een enorme longeerbak, een poetsplaats en groot weiland. En natuurlijk een heel gezellig clubje meiden 5 minutjes fietsen of 10 minutjes met de auto (dan moet ik omrijden)!
Kaplaars schreef:Citaat:Ja ik sta bij een pensionstal, tot nu toe heerlijk naar mijn zin en Royen wordt daar goed verzorgd Ze hebben daar 4.20m bij 4.20m stal, en overdag staat ze buiten met haar vriendje (die staat tegenover haar in de stal). Verder nog een enorme longeerbak, een poetsplaats en groot weiland. En natuurlijk een heel gezellig clubje meiden 5 minutjes fietsen of 10 minutjes met de auto (dan moet ik omrijden)!
Dat is ook wel fijn natuurlijk! dat je ook lekker over paarden kan kletsen in de kantine. (dat ga ik denk ik wel missen)
silver word al stoer!! (leuk halster ook)
Lily was vandaag .... apart. De hoefsmid kwam..
Ze heeft hem laten werken voor zijn geld![]()
Pfft zeg, ik weet wat ik kan oefenen de komende weken.
(ontspannen dat been!!)
Royen schreef:Haha, houdt ze niet van de hoefsmid? Miss moet je een leukere hoefsmid nemen(vindt ze hem niet knap genoeg)
Suc-6 met oefenen
Het is alleen zo dat de kantine alleen wordt gebruikt tijdens feestjes op stal. Dus we zitten meestal gezellig op de hooiberg (hatjshoe!) haha