Wie vrijwilligt er op het WK2007?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

risje

Re: Wie vrijwilligt er op het WK2007?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 15:25

Zou idd heel goed kunnen, maar goed blijft leuk dat je voor iets specifieks gevraagd wordt natuurlijk!

Jammer trouwens dat de estafeterit rijden nu niet doorgaat, maar goed, je kunt niet alles hebben.

jonur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 15:45

Whaha jah leren communiceren dat mag je wel hopen als een opleiding communicatie en informatiewetenschappen doet.

Al die talen van karin spreek ik niet hoor, maar kan me goed redden in Engels heb ik ook een halfjaar gewoont en duits gaat als ik me even concentreer ook prima. Frans is een ramp maar volgens mij kan bijna niemand dat goed in nederland. Dus ik wens ze plezier om daar een hostess voor te vinden.

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 15:58

Haha en die Fransen willen ook geen woord engels spreken natuurlijk. Ik zou me wel kunnen redden in het Frans, maar dat wil ik niet Tong uitsteken Wat dacht je van Slovenie of Italie...

gaska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 18:16

MaiMai schreef:
@renske: ik ook, ze vonden het zo handig dat ik ijslands kan, maar dat is aardig aan het verzakken. Net als Duits trouwens. Engels gebruik ik de laatste tijd wel veel Knipoog

Volgens mij word het helemaal niks met het wk Nagelbijten / Gniffelen
Ik kan beter Engels lezen dan verstaan en het praten kan ik ook niet zo goed maarja...
Dat word dus in de boeken! Gelukkig kan Nynke wel Engels en Duits weet ik niet.
Haha de talen die ik kan praten is alleen Nederlands en Fries Tong uitsteken

Rauka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 18:40

Fries, daar zul je echt wat aan hebben Renske *LOL*

Ik kan me in engels en duits aardig verstaanbaar maken. maar Duitsers moeten wel rustig praten Clown

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 18:52

Tsja en daarbij heb je ook nog dat als je duidelijk articuleert, langzaam praat en gewoon Nederlands dat een duitser je vaak ook wel verstaat;-)......Nou ja, als ze willen dan he;-)

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 19:11

Ach ja, en anders gaan we gewoon met handen en voeten verder Knipoog

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 19:15

Idd helemaal gelijk Karin...maarre, dan mag het wel beter weer zijn dan nu, je krijgt anders zo'n vieze modder-handen;-)

Wat voor tentje nemen jullie allemaal mee trouwens?
Ik heb een 3-persoonse tent met kleine voortent, zo'n koepeltentje. Lekker ruim dus voor mij alleen;-)

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 19:22

Zoiets hebben wij ook, toch, Marinke? Wij gaan er alleen met z'n tweeën in, lol Tong uitsteken We nemen waarschijnlijk ook wat eten mee voor het geval we het niet eens zijn met de catering, het zal wel meevallen, maar toch, je weet het nooit Knipoog
Ik hoop ook dat het niet teveel regent, dan krijg je van die Pinkpop/Lowlandstaferelen, daar heb ik weinig zin in. Maar temperaturen zoals vorig jaar zomer zal ook wel lastig worden, zeker in een tent. En dan bestel ik bij deze ook de muggen af, anders kan ik lekker mee-eczemen met de paarden...

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 19:30

Bij mij gaat er idd ook eten mee;-)
Gewoon ook om lekker te snacken in de tent;-)
Is op zich wel ruimte in mijn tent voor nog iemand, maar als ik ook nachten moet doen is dat weer minder praktisch;-)
Maar goed, mocht er iemand echt geen eigen tent hebben ofzo valt er wel wat te regelen hoor;-)!

Hoop idd ook op niet teveel regen. De tent die meegaat heeft wel eens een pinkpop met vele regen en wind overleeft (we stonden bovenaan op de heuvel), dus de tent heeft al heel wat te verduren gehad.
Maar goed als er veel vliegbeesten zijn gaat er gewoon een heleboel citroenspul, muggenlamp en meer van dat soort spul mee;-)

Leelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 23:16

Leuk dat jullie allemaal zulke leuke functies hebben gekregen!! En voor degene die nog niets hebben: maak je geen zorgen! Eerst worden de 'kopstukken' bepaald, daarna de rest (lijkt mij.) Zelf ga ik me bezighouden met het promodorp (aanspreekpunt) en vooralsnog ben ik reservehostess. En daar zal nog wel wat bijkomen... Lachen

jonur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 08:55

Whaha dan bestel ik bij deze 23 graden met een briesje en geen muggen Haha! !!

Ik heb een hogekoepeltent (je kan bijna overal rechtop staan) voor 3 personenen met een ruim voorstuk waar je met 2 a 3 mensen nog op een stoel kan zitten. He gelukkig ook een hoog kuipstuk in het slaap gedeelt dus we zullen niet direct weg zwemmen als het regent.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 09:33

Mh Marinke, dat weer klinkt als ideaal!
Heb idd ook wel soort kuipgedeelte, dus regel zal niet direct binnenlopen, maar toch;-) We willen gewoon uberhaupt geen regen;-) Nou ja, misschien uurtje 's nachts dan omdat het stof van de zandondergrond tegen te gaan;-)

jonur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 10:14

Whaha jah bij te ideaal he!! Tja een uurtje regen zou wel lekker zijn anders word het stoffig.

Waarom duurt het nog zolang tot augustus. Moet eerst nog 4 vakken afronden en 1 vak herkansen. Pff doe mij maar weer vakantie en mooi weer (niet heet aub!!)

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 13:35

Helemaal mijn weer, dat heb ik idd ook liever.

Ik kan nu wel niet meer met de estafette rit mee, maar Jos heeft al een ander mooi plan......wrs gaat de rit vanaf hier dus toch nog door alleen dan zonde rmij.....Wacht nog op meer informatie van Ineke, nou ja die komt hopelijk wel snel!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 10:30

Zo rit gaat idd definitief door vanaf hier....
Leuk programma hebben ze gemaakt!

Begint allemaal goed te lopen nu zeg rondom het WK, TOP!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 17:01

Vraag trouwens, welk kleren doen jullie aan?
Beter gezegd is het een leuk idee om te kijken of we een ijslands vuur shirt ofzo kunnen maken?
Zijn we lekker herkenbaar aan onze "clubkleding".
Zit trouwens te denken om te kijken of ik volgende week op equitana of anere ergens bij ruitersportzaak hier een petje kan laten maken met onze stalnaam erop. Beetje reclema maken. Maar we kunnen natuurlijk ook dan op de voorzijde de eigen naam, stalnaam of naam van je paard laten zeten en op de achterkant / zijkant ijslands vuur.

Als er mensen interesee hebben, met een groep krijgen we korting en zou het best uit willen zoeken!

gaska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 17:18

Misschien krijgen we ook wel shirts daar?

Mijn zus en ik hebben beide een oranje t-shirtje gekocht voor het WK Tong uitsteken

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 17:30

Je krijgt wrs wel iets van kleding daar, maar leek me leuk om ook iets van ijslands vur te hebben. Dus vandaar dat idee

Zou je alsnog ook zo'n shirt of petje willen dan?
Oh ja, moet als het aan mij ligt niet te duur worden;-)

gaska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 22:18

Weet ik niet.. Het moet van me ouders mogen en als we tegen die tijd een stalnaam hebben doe ik dan mis wel een shirt aan met ons stalnaam erop. Maar zo ver is het nog lang niet Tong uitsteken

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-07 22:21

Ik vind het idee wel leuk op zich, Jo, maar het IJslanderforum heeft ook net kleding laten maken en een aantal bokkers hebben dat ook besteld (en dat zijn ook vrijwilligers trouwens) Dus dan krijg je een beetje veel van hetzelfde. Met stalnaam misschien, daar krijgen we binnenkort misschien sowieso shirts van, maar dat laat ik liever aan Marieke over. Het is tenslotte ook Mariekes bedrijfsnaam

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 09:11

Dan ga ik straks eventjes op het ijslanderforum kijken.
Nu eerst naar de paarden!

jonur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 10:55

Jah het ijslanderforum heeft net kleding bestelt. Ik heb een rood t-shirt met voorop een kleine ijslander en achterop een grote. En een zwarte hooded sweater met voorop een kleine ijslander en achterop een grote. Beide met de tekst http://www.ijslanderforum eronder.

Uhh een petje zet ik echt niet op, staat voor geen meter bij mij. Hmm ben benieuwd of marieke die t-shirts gaat maken. Moet ze maar extra grote maken, kunnen karin en ik die over onze jas aan op de HOI, even marieke promoten Haha! .

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 16:35

Tsaja ijslanderforum had al besteld en omdat de internetverbinding hier al enige tijd maf loopt te doen kon ik dus niet op tijd bestellen.
Kan op sommige beveiligde sites niet inloggen, daaronder dus ook ijslanderforum....daarvoor dus pech hebben helaas......Had anders idd ook wel wat besteld!

Ga nu snel naar de paarden, nog ff van het weer genieten!

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-07 15:28

Marinke, ik weet niet of het nog door gaat met die shirts hoor Tong uitsteken Vast niet voor de HOI, maar misschien wel voor het WK, dat is nog wat verder weg natuurlijk.