AlwaysH schreef:Vind het vreemd dat je je mening niet eerder mag geven.
Is dit een reactie op mij?
Dan lees je niet goed want ik zeg juist dat je dan wederom je mening mag geven.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Change3x schreef:Ik zou met mijn lengte wel op een IJslander passen.
Het gaat mij om het principe dat iets wel bij een IJslander kan maar bij een pony met dezelfde schofthoogte niet.
Dat is toch eigenlijk heel erg raar? We zijn het gewend dat er lange(re) mensen op IJslanders rijden, daarom wordt er geen probleem van gemaakt, maar eigenlijk is het helemaal niet normaal, moet het niet normaal zijn, om op een pony te rijden waarvoor je te lang bent.
vilheide schreef:AlwaysH schreef:Vind het vreemd dat je je mening niet eerder mag geven.
Is dit een reactie op mij?
Dan lees je niet goed want ik zeg juist dat je dan wederom je mening mag geven.

Change3x schreef:Het gaat mij om het principe dat iets wel bij een IJslander kan maar bij een pony met dezelfde schofthoogte niet.
Dat is toch eigenlijk heel erg raar?
Fair schreef:Zodra je je hielen omhoog moet doen om aan te sporen vind ik het fout.

Change3x schreef:Ik zie hier weldegelijk foto's voorbij komen waarvan ik denk: als dit een gewone C of D pony was geweest, dan had bokt commentaar geleverd. Maar omdat het dan om het IJslander ras gaat, is het niet erg.
Fair schreef:Beetje offtopic. Maar ik zit niet in het ijslanderwereldje dus ik weet ook niet precies hoe jullie aansporen. Ik gebruik iig vaak druk vanuit mijn enkels en daarboven. En als je enkels onder je paard zijn buik hangen vind ik dat een beetje fout.
_Reneee schreef:Change3x schreef:Ik zie hier weldegelijk foto's voorbij komen waarvan ik denk: als dit een gewone C of D pony was geweest, dan had bokt commentaar geleverd. Maar omdat het dan om het IJslander ras gaat, is het niet erg.
Precies dit. Want 'ze zijn zwaarder gebouwd'. Nou dan ben ik scheel, maar ik vind een IJslander alles behalve zwaar gebouwd. Ik vind het ranke pony's en dat er al honderden jaren volwassenen op rijden wil niet zeggen dat het maar normaal is. We doen wel meer dingen al honderden jaren en we leven intussen in de 21ste eeuw en hebben iets meer verstand. Een kerel van 1.80 op een IJslander snap ik ook gewoon niet, waarom moet je op zo'n pony gaan zitten? Zoek gewoon wat groters uit. Daarnaast lijkt het me ook echt niet fijn als je benen een kilometer onder de buik uit komen.
Die foto hierboven vind ik wel netjes, maar 1.70 is dan ook niet echt groot natuurlijk.
Oh en ik rijd niet op IJslanders maar spoor ook aan met druk van mijn kuiten? Dat is toch gewoon normaa
l of ben ik nou gek?