wat leuk dat je een keuze hebt gemaakt. Succes met het vinden van jou ijsokonijntje!
Mikkee
Geplaatst: 18-02-10 17:21
Een ijslander! Gaaf! Stond die ook op je lijstje, want ik kan me dat niet herinneren... Ook een al een specifiek paardje op het oog? Leuk he, dat gevoel van 'thuiskomen'. Dat had ik juist bij mijn zoektocht met de walker (vanwege de specifieke gangen, de wat grotere maat en het karakter).
Wijslander
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-10 18:44
Mikkee schreef:
Een ijslander! Gaaf! Stond die ook op je lijstje, want ik kan me dat niet herinneren...
Die stond inderdaad niet op het lijstje, ben er eigenlijk op de bonnefooi gaan kijken na een tip!
Ik heb een paar specifieke paardjes op het oog, ga een dezer dagen terug om een tweede keer te kijken
Pleasuregaits
Geplaatst: 18-02-10 18:47
Hoi Sonja, Een verrassende keuze! Ik dacht dat je bij de Paso of iets zou eindigen; een gangenpaard met barokke oorsprong (je oorspronkelijke voorkeur). Maar hoe dan ook succes in het selecteren van je toekomstige paardje!
Hoi Sandra, Dankjewel! Ik moet toegeven dat het inderdaad een verrassende keuze is! Aan de andere kant reed ik op de manege ook altijd de ponymaatjes en tsja, die rechtopstaande haren doen de rest