Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

lijkt me heerlijk zitten, en op veel filmpjes die je gepost hebt vind ik het ook echt lijken alsof de eigenaren heel trots op hun paard zijn. essie_blue schreef:Cassidy: heel erg bedankt voor je filmpjes + uitleg, vond het altijd al prachtige paardenlijkt me heerlijk zitten, en op veel filmpjes die je gepost hebt vind ik het ook echt lijken alsof de eigenaren heel trots op hun paard zijn.
Ik vind persoonlijk (om even mee te gaan met de discussie) bonfire dan nog zieliger dan deze paso's.
Nee, niks triests aan, wel dat sommige hier niet luisteren naar anderen, en heel flauw niet verder kijken dan hun neus lang is!
haika_ schreef:dat je er nou arabieren bij haalt snap ik helemaaal niet..!
bij een arabier is zijn hals en hoofd natuurlijk, daar word helemaal niks aan veranderd.. dus ik snap niet waarom je die erbij gaat halen..
, maar er 1 laten dekken door een Peruano lijkt me zelf helemaal niet verkeerd. 
Cassidy schreef:Het zogenaamde "sweating" om overtollig vet lokaal te laten verdwijnen komt bij meer rassen voor dan alleen de Arabieren. Het kan echter de natuurlijke hoofd/halshouding niet beinvloeden, en is meer kosmetische correctie (en om hogere plaatsen tijdens shows te behalen).