9 mei is het moederdag en dan zit Janou op 340 dagen dracht. Heb dan ook 2 weken vrij genomen van m`n werk dus hoop dat ze beetje op tijd bevalt haha Zal straks nog wat foto`s maken en plaatsen.
Zamora
Geplaatst: 26-04-10 22:15
Foto van vandaag van Janou en papa Silver, Rocky Mountain Horse. Moet wel zeggen dat op de foto niet toont hoe dik ze eigenlijk is
Zamora
Geplaatst: 26-04-10 22:20
Nog een van Janou, in mijn vernieuwe paddock haha
En nog paar van Silver, de vader dus van het veulen van Janou
Anoniem
Geplaatst: 26-04-10 22:30
Mijn ventje afgelopen zondag toen die de begrazing in ging, nog even jaartje genieten voor die aan de slag moet
Wat een knapperd! Ben wel bevooroordeeld als zijn fokker natuurlijk En die bos manen geweldig Zodra hij gecertificeerd is mag hij mooi op een van mijn dames
pff geen idee.. hij begint eigenlijk nu net weer een beetje te groeien, van de winter heeft dat even stilgelegen. Ik gok dat hij rondom de 1,50m zal gaan eindigen uiteindelijk. Voor zijn hoogte nu zou ik hem echt eerst moeten meten Precious die ernaast staat in 1,56-57 dus dat geeft een mooi vergelijk
Nou het kapsel van pa, dat mag duidelijk zijn!!! En ik vind zijn koppie erg Gypsy. Wat is ie licht geworden vergeleken met veulen. Leuk zo'n toverballen kudde.
Armando ziet er goed uit! Dat wordt nog wat met die manen!
Kaplaars
Geplaatst: 28-04-10 19:31
Wat een leuke foto's komen voorbij! Wat zijn gangenpaarden toch mooie dieren! Armando, je haart danst! Precious is mooi! En silver lijkt al een heel paard:P Owww...Bonny.... ik ben fan! En Janou... heeft het best zwaar volgens mij