Afgelopen week heb ik een heerlijke wandeling/rit gemaakt met Brego in het mooie Ost-tirol. Heerlijk met alleen touwhalster en barebackpad. Onderweg en terug op de wei heb ik wat gefilmd.
gaaf he, ben je dan ook zo trots op je paardjes als ze zo lekker cool en nuchter blijven? dat heb ik wel steeds, echt genieten dan.
afgelopen voorjaar jhumpa mee als handpaard gehad bij een evenement, reageerde nauwelijks op het publiek toen zijn gingen klappen, ik had vanalles verwacht, maar ze bleef gewoon braaf meelopen, net of ze dit dagelijks deed. Wat is salon du cheval precies?
Een groot paarden evenement. Wedstijden springen,western,horseball en trec.Veel materiaal verkoop en verder iedereen die zijn paarden wil laten zien of zijn aktiviteit wil presenteren. Veel mensen(en krijsende kindertjes met grote ballonnen),huifkarren,buldozers en walsen om de pistes te onderhouden,muziek etc. We waren allemaal wel blij weer thuis te komen in ons stille bos...
Hahaha klinkt heftig Jodi maar begrijp daardoor des te meer dat je trots op je paardjes bent! Ze zien er ook goed en groot uit, al is de foto vooral van de billen.
Ziviaantje
Geplaatst: 25-11-11 21:11
Mikkee schreef:
Boots doet de 'kindertest'
Wat een plááááátje!!
Mikkee
Geplaatst: 26-11-11 00:21
Ziviaantje schreef:
Wat een plááááátje!!
Dank je! Ook namens zijn trotse mama Moon Ik hoop dat het snel voorjaar is zodat ik hem als jaarling kan tonen met z'n glimmende gouden vachtje
CrazyCat
Geplaatst: 02-01-12 23:14
En omdat we hier gezellig mogen kletsen en het toch wel erg stil is in het HK topic plaats ik mijn filmpje ook maar even hier.
Ziet er goed uit hoor! Hier ligt nog geen sneeuw. Vandaag wel flinke windstoten. Rij je hier op Brego of op Raven?
CrazyCat
Geplaatst: 03-01-12 19:47
Raven woont nog tot het afspenen van haar aankomende veulen bij Toril in Duitsland kan niet wachten tot ze ook hier is. Zij is echt mijn ideale rijpaard qua gang en karakter dus eind dit jaar lekker weer samen op pad.
Ik ben sinds 2 maanden actief met Agrado aan de wandel om het beter verkeersmak te maken. Kan met dit weer ook goed want het is niet glad. Een paar dagen geleden liep hij zelfs braaf (maar wel een tikkeltje nerveus) langs een vuilniszak die langs een wei met schapen lag. Zag pas toen we er net langs waren dat er een dood schaap in lag... Maar goed, als hij zelfs dan met me mee loopt mag ik toch niet ontevreden zijn!
Wat zijn jullie aan het uitspoken met de jongere en reeds ingereden gangenpaarden?
CrazyCat
Geplaatst: 17-01-12 13:15
Het is hier zeker stil. Wij zijn een beetje ingesneeuwd er ligt overal waar we normaal kunnen rijden tijdelijk een pak waar je tot je knie in weg zakt.
ik zit de dagen af te tellen tot het eind maart is, en Hátid van de begrazing gaat, eens ze op stal komt te staan (enfin, stal, ze komt opnieuw 24/24 buiten maar je snapt hopelijk wel wat ik bedoel ), dan zal ik er eindelijk kunnen mee aan de slag gaan.
Ingesneeuwd. Ik heb hier nog geen deftige sneeuw gezien deze winter.
Sneeuw lijkt me wel gezellig hihi. Kan helaas toch niet in het bos rijden, vind dat wel zo mooi met sneeuw
I.v.m. mijn zwangerschap kan ik even niet rijden en de rijbak was ook niet te doen afgelopen tijd. Nu weer wel en ben sinds vorige week weer begonnen met longeren (met pessoa) om Silver sterker te maken en wissel dit af met wat grond werk en ook wandelen. Vind hij heerlijk.
Volgende week kan ik eindelijk mijn trailer laten invoeren(heb mijn auto na lange tijd weer terug) en dan neem ik Silver ook eens mee naar het bos om daar te wandelen met de honden.
ze wordt 4 in april. Ik zou graag beginnen aan de lange lijnen, maar het blijkt niet zo simpel te zijn om goede instructie te vinden daarin, laat staan dat die nog eens ervaring zou hebben met gangenpaarden.