Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:@Magicline: Had jij laatst geen filmpje van een diep slapende rocky?
Van de week kwamen we Gráni (half rocky) ook in comateuze toestand tegen... Midden in het land!
Citaat:Maar wat mij opvalt bij mijn Rocky's is dat ze vaak heel relaxed languit liggen te slapen, zie hier 2 jarige hengst Lucky, niet wakker te krijgen vannacht, blijft liggen snurken al stap je de box in... dan gaat hij zich eerst enorm uitrekken en blijft het liefst liggen: (moment van de foto is hij zich aan het uitrekken en sta ik in de box)
Kaplaars schreef:Net weer even wat foto's gemaakt.
Kentucky mountain saddle horse
Lily Rose
2 jaar (net) (en haar half broertje of zusje komt half mei bij de fokker ter wereld)
Ook Lily is zo'n coma slaper. Ik heb zelfs al met de voerbak in mijn handen staan rammelen en terwijl ze me zag, werd ik gewoon genegeerd.
Citaat:Prachtig paard kaplaars!
Idd wel grappig dat veel rocky's (en in mijn geval kruising met een dooie dodo) zo diep slapen. Of zich zo veilig voelen dat ze zo diep kunnen slapen?
Zamora schreef:Succubi en Kaplaars weten dat Grani en Lily dezelfde papa hebben![]()
Mikkee schreef:Zamora schreef:Dus Janou krijgt weer een merrie Mariska??
Actuele foto graag!
Nee hoor, gekheid. Model buik is weer zo'n boerenwijsheid![]()
Voordat Toby en Agrado werden geboren, had iemand bij de mama's 'gevoeld' (weet niet meer hoe, Joyce - hellup!) dat het merries zouden worden
Zamora schreef:foto van 2 dagen geleden. Is vanuit rare hoek gemaakt want ze lijkt giga overbouwdziet dr niet uit haha.
Maar ze moet nog 2 weken, ze is op moederdag uitgerekend