Ondertussen ben ik rustig bezig met inrijden, sinds april doen we stapritjes, telkens hetzelfde rondje om het simpel te houden (want wind = eng en het waait toch best vaak ). Ik kan alleen op zondag, dus doen we sowieso rustig aan, maar het gebeurd weleens dat ik 3 weken niet ben geweest. Gelukkig kan ik telkens weer zo opstappen en het bos in rijden (wel achter iemand anders aan, maar toch). Van de zomer een stukje draf gedaan wat goed ging, de tweede keer werd meneer alleen net geprikt en draaide plots om, waardoor ik ernaast lag met een hersenschudding. Dus dat draven hebben we maar even opzij gezet tot ik wat meer tijd heb in een vakantie.
Afgelopen zondag:
Ik blijf hem klein vinden, maar vergeleken februari 2007 is die toch een stuk gegroeid
Vandaag ook wat foto's gemaakt. Hoop dat het de enige sneeuw is dit winterseizoen maar ben er bang voor dat mijn wens niet in vervulling gaat. Gelukkig bevalt het alle gangenpaardjes prima. Noord en zuid samen in de sneeuw.
Hmm. Ik dacht gereageerd t hebben vanmorgen. Leuke foto's, ik heb mn fotootjes gisteren ook gemaakt en kan dr weer ff tegen. Oftewel, klaar voor t voorjaar.
Levidepevi
Geplaatst: 09-12-12 22:15
Mijne is een kruising welsh x ijslander en kan best wel goed tölten!
CrazyCat
Geplaatst: 09-12-12 22:30
Levidepevi schreef:
Mijne is een kruising welsh x ijslander en kan best wel goed tölten!
Wat leuk heb je geen foto?
Tinka
Geplaatst: 21-12-12 18:05
Pathos met zijn barefoot sidepull en zadel
Goldenflower
Geplaatst: 22-12-12 15:24
Mooie sneeuwfoto's en ook leuke bruine hoofdstel bij pathos
ik dacht in eerste instantie "wat een spuuglelijke groene dingen heeft dat paard aan zijn benen". Zie ik nu pas dat het reflectiebandjes zijn. Sidepull is idd wel knap.
Tinka
Geplaatst: 25-12-12 17:51
jokari schreef:
ik dacht in eerste instantie "wat een spuuglelijke groene dingen heeft dat paard aan zijn benen". Zie ik nu pas dat het reflectiebandjes zijn. Sidepull is idd wel knap.
Haha kreeg er al meer commentaar op, mijn bijrijdster vind ze zo leuk, dus wou ze perse om.