meld me ook weer even
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
meld me ook weer even
heb verder ook niks te melden rondom gangenpaard
Heb geen nieuwe foto`s nog van Sam
)
Stond vrolijk in de weide ernaast...... Tussen de minimaal 1.70 kwpn ruinen. Die ze lekker wegjoeg bij 'haar' stukje gras. 
Kaplaars schreef:Ow ik ben er ook!!
Mijn gangenpaard gaat morgen verhuizen!!
(ik droom er al drie nachten over)
en onze lil was laatst onsnaptStond vrolijk in de weide ernaast...... Tussen de minimaal 1.70 kwpn ruinen. Die ze lekker wegjoeg bij 'haar' stukje gras.
Maarja, of ze kan hoog springen, of goed tussen draad doorkruipen. (ik weet niet of ik een van die twee leuk vind... )
Foto's Wij willen Foto's!
Is ze ook al volop aan het verharen?? 
Zamora schreef:Kaplaars schreef:Ow ik ben er ook!!
Mijn gangenpaard gaat morgen verhuizen!!
(ik droom er al drie nachten over)
en onze lil was laatst onsnaptStond vrolijk in de weide ernaast...... Tussen de minimaal 1.70 kwpn ruinen. Die ze lekker wegjoeg bij 'haar' stukje gras.
Maarja, of ze kan hoog springen, of goed tussen draad doorkruipen. (ik weet niet of ik een van die twee leuk vind... )
Foto's Wij willen Foto's!
hahah wat een clownIs ze ook al volop aan het verharen??
kan helaas de foto`s niet zien, moet ze ff via anoniem-surfen.nl bekijken, doe ik zo

ze is me er eentje
Nee heb het haar niet geleerd hoor hahaha 
Eind april ofzo kan het al komen
leuke foto`s
Kaplaars schreef:Dat is al bijna! ben benieuwd. Janou en rick, volgens mij moet dat wel mooi worden. Halfbroertje of weer een merrie.
@ royen. Ze kijkt toch niet altijd zo als op die scippy bal foto?die knuffel foto is schattig!
Janou wordt dit jaar weer gedekt door Sam, mijn nieuwe hengst
Ze is vorig jaar niet dekt. Was teveel gedoe om met Janou en Lily te gaan slepen vind ik 
Kaplaars schreef:Dat is al bijna! ben benieuwd. Janou en rick, volgens mij moet dat wel mooi worden. Halfbroertje of weer een merrie.
@ royen. Ze kijkt toch niet altijd zo als op die scippy bal foto?die knuffel foto is schattig!
Altijd met een hoge staart en veel knieactie. Is dit nou een gang? (anders dan draf?)