Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaplaars schreef:Ow ik ben er ook!!
Mijn gangenpaard gaat morgen verhuizen!!
(ik droom er al drie nachten over)
en onze lil was laatst onsnaptStond vrolijk in de weide ernaast...... Tussen de minimaal 1.70 kwpn ruinen. Die ze lekker wegjoeg bij 'haar' stukje gras.
Maarja, of ze kan hoog springen, of goed tussen draad doorkruipen. (ik weet niet of ik een van die twee leuk vind... )
Foto's Wij willen Foto's!
Zamora schreef:Kaplaars schreef:Ow ik ben er ook!!
Mijn gangenpaard gaat morgen verhuizen!!
(ik droom er al drie nachten over)
en onze lil was laatst onsnaptStond vrolijk in de weide ernaast...... Tussen de minimaal 1.70 kwpn ruinen. Die ze lekker wegjoeg bij 'haar' stukje gras.
Maarja, of ze kan hoog springen, of goed tussen draad doorkruipen. (ik weet niet of ik een van die twee leuk vind... )
Foto's Wij willen Foto's!
hahah wat een clownIs ze ook al volop aan het verharen??
kan helaas de foto`s niet zien, moet ze ff via anoniem-surfen.nl bekijken, doe ik zo
Kaplaars schreef:Dat is al bijna! ben benieuwd. Janou en rick, volgens mij moet dat wel mooi worden. Halfbroertje of weer een merrie.
@ royen. Ze kijkt toch niet altijd zo als op die scippy bal foto?die knuffel foto is schattig!
Kaplaars schreef:Dat is al bijna! ben benieuwd. Janou en rick, volgens mij moet dat wel mooi worden. Halfbroertje of weer een merrie.
@ royen. Ze kijkt toch niet altijd zo als op die scippy bal foto?die knuffel foto is schattig!