Dankje Heb het ook pas net bekend gemaakt voor de buitenwereld
Misty is van mijn moeder, die staat samen met Janou. Hij groeit erg hard en is lekker ondeugend. Ben erg benieuwd hoe hij uitgroeit. Hij is al best aan de maat
het is afentoe ook niet bij te houden he al die paarden van iedereen
ik ben nu zo'n 11 weken en ze kunnen met 16 weken zien wat het wordt. Dus met de 20 weken echo hopen we het te weten te komen want we willen het wel graag weten veel te nieuwsgierig en het is ook wel praktisch
Het is heel apart om die eerste echo te zien en dan te bedenken dat dat in je buik groeit. Behalve dat ik heel erg ziek ervan ben geweest merk ik verder niks dus hoop lang door te kunnen rijden, nu silver eindelijk weer thuis is
gefeliciteerd. alles goed gegaan zo te zien, ik had niet in de gaten dat je een veulen verwachtte, maar leuk hoor, nog een nieuwe wereldburger erbij.
Twee zelfs!De eerste is nu twee weken oud.(merrie)
kevje06
Geplaatst: 23-08-11 16:26
Hoop bij te lezen zo te zien.
Ben weer thuis na 2 weken Noorwegen gezien te hebben, heerlijk, wellicht toch maar eens echt onze verhuisplannen gaan waar maken die kant op...
Frida ook hier gefeliciteerd, leuk hoor!
Ik ga zaterdag Nifty en Miami scannen, Miami is wel al paar x hengstig geweest dus ga er niet vanuit.
Boston en Bombay zijn enorm gegroeid, donker geworden en de tolt die Boston zo super liet zien laat Bombay nu meer zien, grappig hoe dat wisselt in 2 weken vakantie. Ik zal snel foto's van ze maken.
spannend, scannen, ja grappig he, die veulens zoals ze blijven veranderen. echt genieten. Jodi: tja sorry, ff niet opgelet blijkbaar, lol, gangenpaardwereld word steeds groter, kan het allemaal niet meer zo bijhouden grinnik
ik kan helaas niks zien op mijn telefoon sylvia, zal thuis eens kijken! Silver gaat ook goed onder het zadel, heerlijke tolt
kevje06
Geplaatst: 27-08-11 20:06
Vandaag wezen scannen.
Nifty drachtig maar Miami helaas niet. Wel balen, had het liever andersom gezien. Nifty laten dekken omdat ik dan niet 1 veulen zou hebben volgend jaar want dat vind ik niets... en wat heb ik nu 1 veulen...
CrazyCat
Geplaatst: 27-08-11 20:23
Oooooh balen ik had het ook liever andersom gezien leek me een geweldige combinatie
kevje06
Geplaatst: 27-08-11 20:27
Had je al gebeld vanmorgen Nien. Balen he, ze was nu weer bijna hengstig... dus helaas pindakaas. En ja kunnen moeilijk Brego zijn happie er weer onder zetten.
Wanneer ga jij trouwens weg?
CrazyCat
Geplaatst: 27-08-11 20:33
kevje06 schreef:
Had je al gebeld vanmorgen Nien. Balen he, ze was nu weer bijna hengstig... dus helaas pindakaas. En ja kunnen moeilijk Brego zijn happie er weer onder zetten.
Wanneer ga jij trouwens weg?
Ik had je terug gebeld vanavond en ingesproken. Ik vertrek woensdag.....hellup...hahahaha.