Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mikkee schreef:Leuke foto van Agrado! Lekker soezen in het zonnetje![]()
Hij heeft hier echt van die typische MM oortjes.
Wel spannend voor je dat hij over een weekje bij jou in de buurt staat. Zal hem toch wel missen denk ik en Chase ook...
jodi schreef:Mooie foto!
Ze heeft nog steeds niet veel buik...
NkPrecious schreef:Wauw schitterend nienke... Kan jij ook zo genieten van zonder zadel rijden? Ik wel.. vooral laatste tijd. Dat is echt genieten! Wat voor temperaturen hebben jullie nu eigenlijk daar?
CrazyCat schreef:jodi schreef:Mooie foto!
Ze heeft nog steeds niet veel buik...
Dat zeiden Toril en ik gisteren ook al tegen elkaar. Ze is in Amerika gescand en ik heb haar wel iets ronder zien worden maar niet veel.
Ze is in juli pas gedekt dus moet nog heel eventjes en het is haar eerste.
Maar goed hier dus ook wel wat momenten getwijfeld dus ben benieuwd. Nou was ze erg dik en het vet hebben we er wel grotendeels afgetraind de buik voelt wel als een kleine drachtige buik.
NkPrecious schreef:CrazyCat schreef:Dat zeiden Toril en ik gisteren ook al tegen elkaar. Ze is in Amerika gescand en ik heb haar wel iets ronder zien worden maar niet veel.
Ze is in juli pas gedekt dus moet nog heel eventjes en het is haar eerste.
Maar goed hier dus ook wel wat momenten getwijfeld dus ben benieuwd. Nou was ze erg dik en het vet hebben we er wel grotendeels afgetraind de buik voelt wel als een kleine drachtige buik.
Ik heb Pretty Woman hier staan (die vos merrie) zelfde verhaal. Niet veel buik, nog lekker in training en vorige week wel drachtig bevonden door de DA. Maar qua beeld ziet ze er net zo uit als Raven en haar kleine buikjeIk hoop voor je dat ze ook nog steeds drachtig is!
NkPrecious schreef:vind je het zwaar voor de merrie? Mijn ervaring met mijn Da is eigenlijk dat hij er maar een paar tellen in zit en alleen voelt of de baarmoeder gevuld is of niet. Ik hebw el een fijne opvoelbox hier dus dat scheelt wel denk ik maar mijn ervaring tot nog toe ermee is dat hij al klaar is met voelen voor de merrie doorheeft wat er gebeurtAnyway als ze niet meer hengstig is geweest zal het ook wel goed zitten ja