Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joyfordogs schreef:pfft, gisteren naar equitana geweest, erg groot, ook erg leuk, veel gezien oa de hengsten die voor 2 jaar in duitsland staan voor te dekken. Stuk voor stuk, erg mooie en goede hengsten en allen erg braaf, ik geef het je te doen, 5 dekhengsten in 1 grote ring!ehm, ik heb het in dit geval trouwens over Mangalarga marchadores.
zometeen gaan we weer, het is hier niet zo heel ver vandaan. Dus nu paardjes voeren en hoppa, weer in de auto.
joyfordogs schreef:dat blijkt idd, en het type paard speelt ook mee denk ik.
Refagreni schreef:joyfordogs schreef:dat blijkt idd, en het type paard speelt ook mee denk ik.
Zijn er dan typen paarden waarbij het niet zou kunnen? Een hengst is ook maar gewoon een paard net als ieder ander. Het zal best lastig worden als je je hengst 11 maanden zijn gang laat gaan en dan plots in een show laat meelopen. Worden ze naast het dekken ook gebruikt als rijpaard dan is het echt geen probleem. Ze moeten er gewoon mee leren omgaan. Dekken is dekken en rijden is aan het werk.
CrazyCat schreef:jokari schreef:hebben jullie Torils blog al bijgelezen ? Mèèèèèèèèèn wat is die nieuwe merrie mooooooooooooi !!! Oh dat hoofd, die bouw, om helemaal verliefd op te worden !
Ik heb begepen dat Raven en zij erg op elkaar lijken alleen dan een maatje kleiner.
Volgende week zie ik haar in het echt, ben zeer benieuwd.
noivadapaz schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb Aquino laten testen of hij het schimmelgen draagt en dat is niet het geval!!!![]()
Ik dacht eerst om ermee te wachten, de paarden moeten ook nog DNA geprofileerd worden voor het braziliaanse stamboek maar de informatie hierover is niet echt duidelijk en dat duurt nog wel even. Hij is inmiddels niet meer thuis dus ik heb er toch maar voor gekozen om hem op voorhand te laten testen. Overigens vond ik het niet echt goedkoop! (bijna 90 euri's) Ik had begrepen dat DNA testen onder de 30 euro zit maar dat geloof ik eigenlijk niet meer (is schimmel testen zo duur ofzo?!)