zo, weer wat geleerd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
noivadapaz schreef:Inderdaad weer druk en lesley is ook weer van de partij! Hoe is het met jouw zwarte pareltje? (naam is me even ontschoten)
Toby is erg mooi aan het worden mariska, ik ben nu ook wel benieuwd wat voor veulen Moon dit jaar krijgt. Wat voor meer smaken zijn er voor champagne?![]()
@ goldenflower, dank je. Mijn huidige veulen blijft voorlopig even mijn eigendom maar toekomstige veulens zijn wel voor de verkoop, moet er alleen nog wat in de merries gestopt worden. Bij de equitana komen er 5 MM hengsten optreden die tijdelijk in Europa zijn en daar ben ik erg nieuwsgierig naar. Verder had ik nog wel interesse in een andere Duitse hengst maar die staat wel erg ver weg. En de vader van Aquino is ook nog een optie, die kleine is niet verkeerd uitgevallen
Citaat:Hmmm...overal hetzelfde lees ik al. Micha heeft dezelfde visioenen
noivadapaz schreef:@salka nee Aquino is een zoon van Haxixe. Ita heeft ook geen cremegen. Dourado (de hengst die Trees bedoeld) heeft trouwens wel een cremegen. Er zijn daar bijna allemaal valkjes geboren vorig jaar. Moeten we bij de MM's alleen wel mee oppassen dat we niet teveel cremetjes hebben: dubbel creme is volgens het stamboek in Brasil niet toegestaan. (dus perlino en cremello mag niet)
Trees is gewoon aan het sparen