Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
DuckyMjöll schreef:Ik ben sinds gister ook weer thuis van kamp, heb alleen niet zo heel veel foto's gemaakt ..
Ik heb op Hrafn gereden, tölt was het idd niet helemaal .. Maar voor de rest super lief
We waren met 3 meisjes (ik, vriendin van mij en haar vriendin) en nog 2 jongens.
Wij hebben ons alleen allemaal dood geirriteerd aan Robert, ik vooral met de laatste rit. (heel verhaal..)
Maar ook die manier van rijdenWe reden buiten toen ik even achterom keek naar Sophie.
Op dat moment riep hij naar Jan sander dat ze tölte. Hals helemaal opzij en mond wagenwijd open. Wij balen dat Jan sander tegen Claudia had gezegt dat zij even moest kijken omdat hij het niet zag..
Er waren nog allemaal van dat soort dingen maar dan ben ik nog wel even bezig..![]()
Voor de rest hadden we dikke lol enz. over het 'koekblik' van hem die 130 kan rijden, maar hij reed maar 75 op de snelweg
Ik zal zo even wat foto's plaatsen ..
) Als het goed is gingen jullie naar Drachten? En daar was ik aan het winkelen met een vriendin. We hebben nog even met jan sander gepraat. En jullie gingen zeker bij die bakkerij dinges eten?

Het zou dit jaar erg rustig worden, vind het daarom zelf veel gezelliger
Yannuh schreef:Ik heb mijn foto's van het kamp weggebracht
Heb ze hopelijk einde van de week!
imaudy schreef:Yannuh schreef:Ik heb mijn foto's van het kamp weggebracht
Heb ze hopelijk einde van de week!
Wij zijn natuurlijk erg benieuwd naar de foto's

Sommige zijn wel leuk geworden... maar helaas ook veel mislukt. Maar ja, dat krijg je met zo'n "weg-gooi-ding" 

Claudia werd ook niet goed van hem want hij had altijd een smoes zodat hij geen tafel hoefte te dekken of moest afwassen. En hij had me toch een leuk spelletje : Een grote emmer water over je heen gooien, de eerste keer misschien leuk maar als je daarmee de hele bonte avond verpest
En ook een regel was: Niet in de herberg met water. Komt hij met een grote emmer water binnen overal nat.. Froukje boos.. Hij moet toch maar even de regels leren
Laatste rit met het afspuiten trapt hij de paarden ook gewoon als ze vooruit willen lopen.. Zo heb je nog wel meer kleine dingetjes..
Nu Érla weg is/weg gaat en Píla niet meer word bereden ben ik eigenlijk wel benieuwd naar hem
Ik vind Flugsvinn ook een beetje braaf.
Dus ik denk niet dat je wat gemist heb