Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
weer even terug van weggeweest, drukke periode achter de rug, hadden eind januari shows en beurs in hardenberg (thuiswedstrijd voor de eerste keer haha!) donderdag tot zondag. Trainen in de drukke decembermaand met vorst, dus elke keer met trailer naar de binnenbak gekacheld
anyway, shows gingen echt super, dit jaar uitgebreid met passende kleding, ontzettend veel leuke reacties gehad dus weer mooie reclame voor het ras 

kijk er al naar uit dat ze hier is, maar voor nu nog even lekker rondrennen in een grote texaanse wei.
)

net bij zo'n mooie dag...joyfordogs schreef:leonie, 1 tipje, als je tegen mensen zegt, denk NIET aan roze olifantjes, gaan de meeste mensen denken aan roze olifantjes, dus toen ik las dat ik NIET naar je gezicht mocht kijken, was dat het eerste wat ik ging doen haha.
maarre, geen zorg hoor, ben niet geschrokken, ik schrik geregeld van mijn eigen foto's, word ik vaak niet heel blij van.
Leuk, weer een reisje, wij gaan pas in oktober, het is dan ruim 5 jaar geleden dat mijn man en ik samen met vakantie zijn geweest.
Zal het niet meer doen
en ben laatst een keer ergens geweest... Ben gegaan en terug gekomen. Maar zou niet op de kaart kunnen aanwijzen waar het was: zuid, noord??? Errug! Satalietje onvindbaar en ik heb mega paniek
Ik ben bezig met een foto van Zoey, als tie in men veulentopic staat geef ik hier even een seintje 
gefeliciteerd!! Ben benieuwd naar droogfoto's & het geslacht
!