Super Nien dat ze nou eindelijk thuis is. Was het te doen met die gladheid? Heb er weer een aantal flinke schuivers zien maken vanmorgen. Kom haar snel bewonderen.
Ik heb tot begin middag gewacht tot ik met een volle trailer ging rijden en het was prima te doen anders had ik het gewoon nog even uitgesteld. Alleen nu heb ik meer controle over de tijd dat ze buiten komt en dat vond ik ook wel erg belangrijk.
Les_Fjal
Geplaatst: 08-12-10 14:35
Wat een mooie dame die Raven!
noivadapaz
Geplaatst: 13-12-10 16:51
Ik lees op bokt dat er een rit speciaal voor Pink Ribbon wordt georganiseerd. Is het misschien een idee om dan met een groepje gangenpaarden mee te doen? Ik gooi maar een balletje op hoor, het lijkt me namelijk een mooi initiatief en wil zelf wel meerijden. (leuk in het roze )
kevje06
Geplaatst: 13-12-10 17:06
waar en wanneer is die rit?
joyfordogs
Geplaatst: 13-12-10 17:17
kevje06 schreef:
waar en wanneer is die rit?
haalt me de woorden uit de mond, was ook mijn eerste vraag
volgens mij is dit nog niet bekend, ik heb begrepen dat het op meerdere locaties wordt gedaan ergens in april/mei. Ik zal eens kijken of ik het topic hier morgen neer kan zetten.
Klinkt leuk! Dan moet ik nog wel een paard van ander bietsen omdat Moon dan haar veulen heeft als het goed is. Of ik neem Skeeta mee. Die's die raar lopende paarden wel gewend
noivadapaz
Geplaatst: 14-12-10 11:45
@ jodi, bedankt.
Ik las in het algemene meeleestopic dat het waarschijnlijk 15 mei zal worden. Locaties zijn nog niet bekend ivm eventueel aanvraag vergunningen begrijp ik.
@ Mikkee: leuk, moet je doen.
kevje06
Geplaatst: 14-12-10 13:34
15 mei gaat helaas niet lukken voor mij. nevada is nl 21 mei uitgerekend dus gaat niet meer lukken.
lovemyladie
Geplaatst: 14-12-10 18:21
Ik ben weer terug van de USA! Moet volgens mij een heleboel bijlezen. Die rit is trouwens wel een erg leuk initiatief. Als ze het inschrijfgeld al naar de stichting doen! Minste wat je kunt doen natuurlijk.
Verslag vanuit de USA komt over een paar dagen hier op Bokt, dus ik zal tegen die tijd de link ook hier plaatsen.
Ik had al gereageerd in je topic maar ook van mij nogmaals veel sterkte toegewenst. Eigenlijk te gek voor woorden dat dekens met dit 'mankement' gewoon te koop zijn.
schreef het net ook, maar een ongeluk zit in een klein hoekje soms, hier hebben we het soortgelijk in het voorjaar met jhumpa gehad, ook in de sloot terecht gekomen, dit zonder deken. gelukkig met goede afloop. en tja, diverse van dit forum weten dat onze Sterre (ierse wolfshond) zeer plotseling is overleden, ze was net 3 jaar. wederom, dus genieten van alles waar je van kan genieten! kan zomaar ineens anders zijn helaas.
van mij ook, het is ten slotte een pink ribbon rit en geen gangenpaardenrit..... (maar het is natuurlijk wel leuk om zoveel mogelijk gangenpaarden bij elkaar te krijgen)
kevje06
Geplaatst: 16-12-10 14:55
ze is wel de stam oma en mama van mijn gangenpaardjes dus dan smokkelt ze een beetje...
CrazyCat
Geplaatst: 18-12-10 13:27
Raven heeft de eerste gangenpaard newbie kennis laten maken met een paar rondjes in de binnenbak. Een van mijn stalgenootjes wilde het heel graag en keertje voelen.
Je merkt dat ze snel voor certificering is ingereden destijds, er zat weinig stuur op en het enige dat ze deed was direct weg in tolt...gewoon stappen wat is dat? Ik heb er nu een paar keer op gezeten en ze zit enorm "smooth". Wel werk ik eigenlijk alleen maar aan rustig stappen en vraag pas bij complete ontspanning om meer snelheid. Doordat de vorst weg was konden we ook eventjes naar buiten en ook in het bos was ze super braaf al vond ze voorop leuker dan achter mijn stalgenootje. Ze geniet heel erg van de aandacht en de nieuwe indrukken. Heerlijk dier.
Mikkee
Geplaatst: 18-12-10 20:20
Tis soms net of ik Moon zie lopen! Raven lijkt me een leuk paardje dus Is je stalgenootje ook al om?