de paso's vergelijk ik met mijn vosruintje, die is ook erg gevoelig maar daar kan ik wel andere mensen op laten rijden, zowiezo zeker als ik er zelf bij ben, want mij vertrouwd hij dan volledig, ik zou hem best als lespaard kunnen inzetten wat dat betreft, en tja, bij hem bereik je wel eerder een grens dan bij de MM's. Maar als ik andere op mijn paarden laat, dan wil ik er niet zomaar elke i....t op hebben, als iemand hierkomt en ik merk aan de paarden dat ze die persoon niet vertrouwen, dan gaat het feest niet door hoor.
Toril1
Geplaatst: 01-10-10 12:42
Same here!
Salka
Geplaatst: 01-10-10 15:42
Toril1 schreef:
Same here!
Haha zovaak zullen jullie dat toch niet mee hebben gemaakt?
Zie het al helemaal voor me... ik kies uiteindelijk na alle gangenpaarden te hebben leren kennen voor de Mountain Horses en ga op reis om Toril te bezoeken. Stuurt ze me direct na het uitstappen weer terug naar huis.
Toril1
Geplaatst: 01-10-10 15:51
Zou zomaar kunnen gebeuren Maar ik heb inmiddels een neus voor i....en, dus selectie gebeurt voor de reis. Maar heb wel eens een cowboy gehad, zo ruw, dat ik hem geen ritje liet maken. (En dus ook geen paard aan verkocht, dus geen proefritje nodig ). Mooiste van dat moment was dat April, een normaal zeer lief paardje, wel heel karaktervol, deze man behoorlijk hard in zijn billen beet. Doet ze anders nooit!
CrazyCat
Geplaatst: 03-10-10 21:05
Vandaag was het wel erg lekker weer, daar moesten we natuurlijk even van genieten.
We beginnen met wandelen ernaast richting het duin. Daarna een graaspauze nadat we een stukje in het duin hebben gereden.
Dan nog een stukje tolt/singlefoot op het pad terug naar stal. (klinkt zo lekker die hoefjes)
kevje06
Geplaatst: 03-10-10 21:39
Leuke filmpjes Nien, gaaf hoor dat hij zo super relaxed is.
lovemyladie
Geplaatst: 06-10-10 23:13
Volgens mij is het aardig uitgestorven hier.. iedereen zal het wel hartstikke druk hebben. Ik ben mijn nieuwe camera aan het uitproberen, dus een plaatje tussendoor mag wel. Enne, dat vlechtje hoort niet helemaal maargoed..
CrazyCat
Geplaatst: 06-10-10 23:15
Ach met vlechtje kunnen we wel dat mooie koppie zien. Het is hier inderdaad redelijk uitgestorven lijkt wel. Mocht je nog een mooie rocky zoeken om op te oefenen met je nieuwe camera, voel je welkom
lovemyladie
Geplaatst: 06-10-10 23:35
Tja een stoere hengst met een vlechtje kan schijnbaar niet.. Haha, eerst maar eens kijken of het idd wat kan gaan worden met die foto's.. ik vind het iig wel erg leuk om te doen!
leuke foto's zeg! wow. Gave camera. Tja ik denk dat je voorlopig genoeg oefenmateriaal hebt lopen toch? Haxixe zijn kaken zijn door die vlecht nog beter zichtbaar, GAAF! leuk ritje, crazycat. Tja tis redelijk rustig hier, idd druk met andere dingen waarschijnlijk.
Mikkee
Geplaatst: 07-10-10 09:01
Mooie foto, Ginger! Ben wel heeeuuul erg jaloers op z'n lange voorpluk Die van mij hebben echt alleen maar van die toefjes haar
jodi
Geplaatst: 07-10-10 10:03
Ha,ha!Ik ben erg druk met vakantie houden in Nederland! Mooie foto's/filmpjes. Perfect oefenpaadje(zolang je geen enorm landbouwmachien tegenkomt.... )
CrazyCat
Geplaatst: 07-10-10 11:42
jodi schreef:
Perfect oefenpaadje(zolang je geen enorm landbouwmachien tegenkomt.... )
Er rijdt vrijwel nooit een auto of landbouwvoertuig gelukkig, in principe is het een fiets/wandel/ruiterpad.
noivadapaz
Geplaatst: 07-10-10 14:34
Zou ik toch bijna Haxixe niet herkennen
Leuke foto's!
Tinka
Geplaatst: 07-10-10 15:51
Idd rustig hier, iedereen is vast druk met de paarden. Ik moest vandaag op controle bij de orthopeed, slecht nieuws, de breuk is nog niet geheeld dus ik moet nog 6 wkn op krukken lopen en daarna weer controle. Het zou zelfs kunnen dat mijn heupkop aan het afsterven is en dan moet ik een kunstheup, goed klote dus allemaal, ik dacht vlgd week wel weer aan het werk te kunnen. Paard rijden kan ik voorlopig zowiezo vergeten .
jeetje, balen zeg. Volgens mij ben je beter af met een nieuwe heup, mijn moeder heeft die 1 gekregen vorige week en ze mag al weer lopen, gaat moeizaam, maar dat komt ook doordat ze MS heeft. Ik hoop dat het toch mee gaat vallen en je sneller geneest dan verwacht. sterkte
Tinka
Geplaatst: 07-10-10 20:27
Voor een ouder iemand is een nieuwe heup beter ja, maar zo'n ding gaat maar 10 tot 15 jaar mee, dus voor mij is dat niet handig. Ik kan overigens al best veel hoor, auto rijden, lopen met krukken, ook een stukje zonder, maar dat mag dus niet.
ow oke, tja heb me er verder niet in verdiept hoor. Ik hoop dat het alsnog goed gaat genezen, het zit jou niet bepaald mee zeg de laatste tijd. wet van murphy?
Tinka
Geplaatst: 08-10-10 15:32
joyfordogs schreef:
ow oke, tja heb me er verder niet in verdiept hoor. Ik hoop dat het alsnog goed gaat genezen, het zit jou niet bepaald mee zeg de laatste tijd. wet van murphy?
Zoiets denk ik, 2010 is gewoon een slecht jaar voor mij, hopelijk word 2011 extra goed dan.
Binnenkort is de algemene leden vergadering van de Europese Rocky Mountain Horse Club. Zijn er nog mensen geinterreseerd in deze club en/of kan ik een boodschap overbrengen?(ik ga er heen...)