Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jonur schreef:Aha nou dan past de naam perfect!! Aha dan snap ik al waar ze staat, vrienden van mij hebben een dochter van katina (als dat tenminste het zelfde is als kautina?)
... maar ook een heel deel is goed gelukt! miss zet ik morgen oid de mooiste online!
. Mijn eerste keer op ijslanders toen reed ik op Olina, die was echt ultra braaf!:D
jammer genoeg
we willen naar een andere les ik en feline( tifa op bokt) groetjes jultje balli schreef:'k heb gister aardig wat fotos gemaakt, maar jammer genoeg is een deel toch nog te donker... maar ook een heel deel is goed gelukt! miss zet ik morgen oid de mooiste online!
ohw en nog iets: erla is echt verkocht... ze gaat over een paar weken weg... erla, 'k zal je missen :'(
Kun je nog een paar foto's neerzetten??
.
*
, jammer van erla
Een rood met blauw gestreepte, en 4 ringen volgens mij. Ik heb hem gister bij Thyzka geprobeerd, en het ging goed.
Later hebben we nog even gereden buiten, ( eerst gelongeerd, ook omdat ik een paar dagen niet gereden had, en ze had er zin in, om het zo te zeggen
) We hebben een "avond rit " gemaakt, omdat het te warm werd. Het 2e rondje werd het toch iets te donker, en we vonden het eng, dus we zijn snel het bos uit gevlucht
( in dat bos mag je neit rijden
maar het is het enigste hier dichtbij )
Wat is het toch een schat
En ze rijd ook lekker
)
Linda volgens mij niet