zamora: sorry dat ik verkeerd gelezen had, waarschijnlijk heb ik te snel diverse berichten gelezen en verkeerde links gelegt. Ik ben wel blij dat ik het gevraagd had, hihi, ik kon het me al niet voorstellen van jou. Jodi@ tja lijkt me erg dubbel, een paard verkopen die eigenlijk niet te koop stond, maar wel fijn dat ze als een blok gevallen zijn voor dr.
heb vanavond mn hele "zadelkamer" opgeruimd, stal weer bewoonbaar gemaakt en toch maar weer alle paarden bij elkaar gezet hopen dat misty klaar is met manen/staarten opeten.. Silver was heeeel nieuwsgierig naar misty, echt schattig
ik moet morgen aan de bak. alles ruimen. zondag viert mijn zoontje zijn verjaardag voor de klas en leuk plan t op stal te vieren maar helaas werkt t weer niet mee... zijn er nog ideeen om binnen te doen met klas kinderen van 4-6 jaar...
hmm, en dat vraag je aan mensen die geen kinderen hebben? lol. waterballonnen gevecht? klimmen op pakken hooi? dingen zoeken in het hooi. tja dan houd het bij mij weer op, sorry, tja heb zo nu en dan een neefje van nu net 5 die hier wel eens logeert. erg leuke leeftijd, 4 tot 6. Ik heb vingerverf badschuim, dat vinden ze erg leuk voor in bad, maar lijkt me niet handig voor een hele groep . wel eventueel een tip voor als je een kadootje zoekt voor een kind van die leeftijd. veel plezier morgen.
Toril1
Geplaatst: 28-08-10 10:30
Tsja, voor buiten genoeg ideeen. Maar binnen als je niet naar zo'n speelcentrum wilt (lekker duur). Mijn ouders waren sportleraar en gingen we altijd in de gymzaal apekooien: geweldig. Maar in je eigen huisje, lekker gewoon: taart eten, zingen, kaarsjes uitblazen, alle speelgoed uit kasten, muziek erbij, frietjes bakken, spelletjes doen, een video kijken... om daarna een week te kunnen puin ruimen
CrazyCat
Geplaatst: 28-08-10 11:53
Mijn ouders hadden altijd een geniaal plan om taart te versieren. Ieder kind een plak cake en een flinke verzameling slagroom en potjes met leuke suiker versiersels van Baukje. Succes gegarandeerd, en misselijke kindjes
datvan die cake versieren, geniaal plan. verder ben ik nu overal verkleed kleren aan t scoren en gaan we ze smincken. verder wat oude spelletjes, koek en snoep happen etc. we zien t wel. blijven hopen op mooi weer.
CrazyCat
Geplaatst: 28-08-10 12:16
Zamora schreef:
dat deden we vroeger ook..en elke keer weer de slagroom et eraf eten en opnieuw erop doen haha
Precies dat ja...hahaha. Ik heb er zelf in ieder geval hele goede herinneringen aan dus blijkbaar maakt het indruk op kids
Tinka
Geplaatst: 28-08-10 12:38
gefeliciteerd Jodi met de verkoop van Sam. Ik weet ook geen kinderspelletjes, als hier kinderen op bezoek komen vinden ze het wel erg leuk om de paarden eten te geven. Verder zou je bv kunnen stoepkrijten, en mss verstoppertje spelen. Oud hollandse spelletjes zijn idd ook leuk, koek happen, ezeltje prik, dat soort dingen.
Toril1
Geplaatst: 28-08-10 16:15
Ik heb nog een boel verkleedspullen... kom gerust halen hehehe
begonnen met kadootjes toen helft taart versieren en andere helft een rondje met de karren met de pony's en aansluitend op de shets gereden. toen groepen omgedraaid en daarna gegeten en bijna al jullie bedachten spelletjes gedaan. thanks nog voor t mee denken!
Toril1
Geplaatst: 29-08-10 20:23
Leuk! Kindjes allemaal moe!!!
CrazyCat
Geplaatst: 30-08-10 21:15
Star (en nog eventjes Sterre) staan sinds vanmiddag lekker bij kevje06 op de wei. Laden ging nadat ik de irritante commentator op de achtergond had afgepoeierd eigenlijk heel vlot.