Herken mijn eigen fok niet eens
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hahaha
. 

Nu ben ik wat op internet aan het opzoeken geweest voornamleijk voor Faegan, en kwam ik 'sooty' tegen. Is er iemand die hier bekend mee is? Onder andere vond ik namelijk deze foto:
kan het eventueel nog checken door 1 van de 2 nogmaals op black factor te testen..
De zilver hadden we er al wel duidelijk uitgehaald, creme had ik een vermoeden van omdat ze in het echt wat lichter is dan de foto's laten zien...
De toekomstige eigenaren krijgen in ieder geval een toverbal
(die ik bijna een keer gekocht heb
) Prachtige Rocky! Want buckskin kan in vele kleurdieptes uitpakken. Van heel vaal tot bijna bruin. In combi met silver, vaak nog lichter... dus afwachten. Maar wel altijd erg leuke verassingen met die uitslagen. Super dat Sam (toch?) zijn creme gen zo makkelijk mee geeft. Hele leuke dekhengst dus
Toverballen veulens!
weet jij toevallig of er op sooty getest kan worden? Ik kon het niet vinden op de site van animal genetics....

Ben erg trots op hem dat hij zo goed vererft.
Ben erg benieuwd hoe ze er uitzien als hun veulenvacht eraf is!
Het kost even wat overwegingen, maar dan toch besloten om voor sam een plekje te creeeren op ons terrein.