Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tinka schreef:Goldenflower idd. Ik vind het ook een fijne oplossing. Krijgt hij lekker zijn beweging en training, kan wennen aan rijden in de bossen. En Joann kan lekker rijden en heeft tijdelijk een eigen paard.
Thuis kan ik dan de rest van de paarden bij elkaar zetten, dat scheelt weer werk. Dat kan nu niet omdat Pathos niet bij Hadaya kan.
Mikkee schreef:Linkje naar foto's van de MM en TWH demo op de Horsefair in Lommel afgelopen zondag:
http://www.gangenpaarden.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=2128
CrazyCat schreef:Weet iemand toevallig een fijn opfokplekje voor kleine Star?
Liever niet met alleen maar leeftijdsgenoten, maar ook met volwassen paarden erbij voor de opvoeding.
Buitenland heeft niet mijn voorkeur aangezien ze te koop is. Ik woon zelf in Noord-Holland, maar NL is klein dus overal in NL zou een optie zijn.
NkPrecious schreef:Hebben jullie nog verdere eisen qua stal/weidegang verhouding etc.?
kevje06 schreef:nutinkaen nienke, beide bij mij. hebben ze elkaar voor leeftijd en kunnen ze in mijn kuddetje.
Tinka schreef:kevje06 schreef:nutinkaen nienke, beide bij mij. hebben ze elkaar voor leeftijd en kunnen ze in mijn kuddetje.
Oh dat wil ik ook wel, heb je net een mailtje gestuurd, zit erg onthand nu. Mijn man is naar zijn moeder dus ik zit alleen hier met die paarden, op krukken dus, kan ze geen water en eten geven niets.