Was de rit leuk Nair? Ik zag op facebook ook al wat foto's voorbijkomen.
Ik heb een kleine selectie van onze foto's van Brazilie (alleen paardenfoto's) op de site gezet, zoveel mogen er hier niet staan dus maar even zo: http://www.barlavento.nu/fotos.html
Allen foto's van Mangalarga Marchadores overigens.
erg leuk, hier helaas nog niet toegekomen aan de foto's, komt wel weer. We hebben erg gave paarden gezien en gereden, hebben onwijs veel paarden gereden daar, bedankt voor de foto's yvonne.
De rit was echt super geslaagd. Ondertussen hangt de hackemore al hoger. Een geluk, dat ik Kyran op mijn pinken kan rijden..... Maar......hij hangt hoger, sorry voor het laag hangen, whahaha.
Schitterende foto's hoor!!!
jodi
Geplaatst: 23-11-11 20:34
Arg.... Als ik niet al verliefd was geworden op mijn rocky's,dan kocht ik nu onmiddelijk een kudde MM's Als ik geld over had natuurlijk
noivadapaz
Geplaatst: 24-11-11 11:17
haha, ik heb nog een MM gezien in de kleur van een Rocky Alleen jammer dat we toen geen fototoestel bij ons hadden en hij in een donkere stal stond
Ja, onze koffer was helaas niet groot genoeg maar ik heb veel moois langs zien komen.
jokari
Geplaatst: 10-12-11 23:12
vandaag mijn bolletje pluis nog bezocht in de begrazing.
Leuke foto's jokari! En wat een contrast tussen zomer en winter!
Zamora
Geplaatst: 11-12-11 20:40
Mooi dier Jokari
Sinds vandaag zijn vader en zoon weer herenigd Misty is de zoon van Silver(RMHA) en Janou(Töltende Draver). En dus halfzusje van Lily Rose van Kaplaars. Misty is nu ruim 1,5 en al bijna net zo groot als zijn paps