Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pleasuregaits schreef:Ik vond Midnight ook een hele vent geworden hoor. Dat is die grote bruine ruin. Wat een bakbeest is dat geworden, ik ken hem nog als veulentje..
Lisetje schreef:@ Leonie, Die kont is hoger als dat ik ben op het moment. Is met een opgroeiend paard ook niet zo moeilijk natuurlijk![]()
Maar toen ik gister dus weer met der ging wandelen had ik wel zoiets van: Wow, je word nu pas echt mooi. Niet meer dat puppyachtige, het begint nu echt een paard te worden.
Ben ook ontzettend trots. Heenweeg ging alles echt super, langs een snelweg, maisveld, enge krekels (of hoe heeten die beesten).
Alleen de terugweg wist ze dat ze naar huis moest, of ze vond achter een ander paard aan wandelen helemaal niks (heenweg liep ze fier voorop). Maar toen ging het iets sneller en iets drammeriger. Toen we bij de dam van de stalling kwamen helemaal, beetje draven, kop erop, staart in de lucht. Was ff bang dat het een hengst was