Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

joey2010 schreef:Het ziet er relaxt uit aan de longe en ook de galop.
Doet hij voornamelijk draven of zie je hem ook wat meer tolten ?
Jullie gaan goed.
Off-topic maar hoe gaat het met Bacardi? Mag ook via pb.

jokari schreef:Hoe oud is Quick dit jaar, 3 ?
Geef die nog maar een jaar speeltijd.
Ik duim dat de duivelsklauw goed aanslaat bij Bacardi !
 Ik heb laatst de foto's in het begin van het topic nog eens bekeken en hij is inderdaad al flink gegroeid. Zou hij nog veel uitzwaren denk je?                                                         Retjethorse schreef:Damn, dat is niet zo leuk... Hopelijk slaat de duivelsklauw inderdaad aan.
Ik kan me voorstellen dat hij ook zo gecharmeerd is van Quick, net zoals wij allemaal.Ik heb laatst de foto's in het begin van het topic nog eens bekeken en hij is inderdaad al flink gegroeid. Zou hij nog veel uitzwaren denk je?

Die oortjes bij alle 3...  

Ik ben dus echt erg en nu heeft Quick de vibe duidelijk over genomen. Hij loopt braaf een circeltje of 2, kijkt me dan vragend aan en wil met aandringen nog wel even voort stappen, maar komt dan toch naar binnen een knuffeltje vragen. Een goede baas zou hem zonder pardon terug sturen, maar ik begrijp zijn verveling, dus hij krijgt een aai over zijn bol en wordt dan alsnog terug gestuurd.  
  Dan zie ik Quick denken: baas, waarom stoppen we nu niet? oh verhip, ik moet natuurlijk nog aan de andere kant rondjes draaien.  
  Dus draait meneer zich om en stapt hij vrolijk de andere kant op, ongevraagd natuurlijk. Dus moet ie naar me toe komen zodat ik vanop een kleinere volte hem terug de juiste richting kan opsturen. Wat bij Quick meestal op wat protest stuit, bij mij staan is immers leuker. 

, linker schouder en achterhand wijken vlot voor lichte druk, rechter achterhand ook, maar om 1 of andere reden is hij stugger op zijn rechter voorhand. Hij kan het wel hoor, maar ik moet iets langer aandringen. Ik ga ook regelmatig tegen hem leunen als hij staat te eten, vind ie gezellig. Mijn armen over zijn rug leggen doet hem niets en ik heb ook al eens 1 hand aan de ene kant van zijn buik gelegd en de andere aan de andere kant en zo druk gezet. Hoofd ging even omhoog en ik kreeg even een vragende blik, maar toen at meneer rustig verder.