Zamora schreef:Trouwens ik ben morgen jarig en dan komt ook Diva aan
Dat is nog eens een leuk verjaardagscadeau! Spannend ook!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ze zou eigenlijk eerder aankomen maar vlucht was toen verzet naar mijn verjaardag dus 
Heb hier gelukkig niet zoveel last van vliegen en dazen op stal maar er staat hier ook wel wat wind gelukkig..
Maar als het weer wat koeler is (eind augustus) gaan we langzaamaan beginnen met wat licht longeerwerk
het gaat allemaal zo snel!
) Je wilde nog een keertje langskomen toch? Eind augustus ofzo? Ik kom ook nog een keer die kant op want wil die les nog wel een keertje doen, lijkt me gezellig 

Pleasuregaits schreef:Dus jullie dames komen morgen al aan? Onze Beetle moet nog 2 weekjes in quarantaine en zal midden juli arriveren. Wordt hoog dat want het is alweer een jaar geleden dat we haar hebben gezien. Het goede nieuws is wel dat ze drachtig is van de prachtige King!
Fijne verjaardag en doe Rob de groeten van me.
heb ook nog een merrie klaarstaan voor over 2 weekjes.
Deze merrie komt op 14 juli aan, en Beetle? Ben benieuwd, kan ik haar direct IRL zien 

reden 11 uur weg, vanaf 12 uur stonden de files op zo ongeveer alle snelwegen waar we overheen meosten
mooi door kunnen rijden dus! op schiphol viel het mee hoor, we mochten ivm de hitte de trailers dichter naar de deuren toe rijden waardoor ze volledig in de schaduw stonden, deuren open en ze hadden vrij weinig last ervan
Water hadden ze niet zoveel behoefte aan, half emmertje en de rest heeft mevrouw half over mij heen gegooit
Tis dan wel een merrie voor een klant, maar ben weer bijzonder tevreden!! Wat een schitterend diertje, rustig geweest onderweg en staat nu al lekker op het hooi te peuzelen onder een boompje
foto's volgen nog wle van deze kant 
ook nog weer vanuit hier gefeliciteerd frida
al was de felicitatie op schiphol zo ook wel errug origineel

Wat is ze gaaf zeg en groot, stevig, helemaal mijn type paard.(Sierra is ook erg leuk dier Leonie!)