Ik probeer steeds die speciale champagne glans op de foto te krijgen... Lukt niet zo maar Chase geeft wel licht lijkt het
CrazyCat
Geplaatst: 30-06-10 17:42
Teveel uiten over een merrie die eerst nog maar eens drachtig moet worden en helemaal hierheen moet komen is de goden verzoeken Het is in ieder geval een andere geworden als mijn eerste optie aangezien daar bij het scannen op dracht een lichamelijke afwijking werd gevonden.
Tegen de tijd dat deze dame drachtig in quarantaine staat en een beetje fatsoenlijk op een foto staat maak ik wel een topicje of plaats het hier. Ze is in ieder geval GROOT en ZWART 15.2 hands (ruim 1m57) 5 jaar oud en stocky built, oude bloedlijnen. Modelletje grote quarter met super tolt.
leuke chas foto, gaaf, een nieuw paard, ik snap dat het wel heel pijnlijk is, Sterre verkopen, ze is nog ff bij je dus kun je langzaam aan het idee gaan wennen. Ik weet niet of het je helpt, maar bij mij werkt dat wel bij de hulphondjes die ik train, eerst krijg ik een goede band met ze, na het matchen worden ze langzaam van iemand anders. maar goed, ik weet bij die hondjes wel al op voorhand dat ik ze niet zelf ga houden, dat scheelt wel. ik ben erg benieuwd naar de foto's van je nieuwe paardje
gaaf, een echte iekhoorn op foto. Voor de mensen die graag uitleg willen, dat kan: vorig jaar zijn mariska en ik samen naar Canada geweest, we hebben toen oa een week op een ranch gereden, er waren ook 2 belgen, die zeiden zelf dat ze erg goed engels spraken, er wat ook een vrouw uit engeland bij, dus 1 van die belgen zei, heej, look, an iekhoorn. Tja als dat geen hoge school engels meer is lol
Chasey wordt mooi was ze al haha. Sam staat nu ook zo giga te glanzen in de wei dat ik het niet op de foto krijg. Misschien stiekum ook een champagne??
Tinka
Geplaatst: 30-06-10 18:53
Leuke vakantie foto's, krijg zo ook zin om ook naar de USA te gaan. Spannend een nieuw paard Nienke. Ik rij ook niet veel met dit weer, alleen in de ochtend of in de avond. In het bos is het nog wel uit te houden dan.
hier word je opgegeten door de dazen in het bos, ik heb sinds zondag niet meer gereden, en zondag was een stapritje. vind het niet prettig om met dit weer te rijden. de paarden staan hier nu snachts veel in het stukje bos, daar geef ik ze nu ook voor de nacht hun hooi, overdag staan ze uit zichzelf veel in de loopstal en savonds op de wei, helaas te weinig gras om ze de hele dag en nacht erop te zetten .
CrazyCat
Geplaatst: 30-06-10 20:12
Als ze eenmaal op de nieuwe plek staat en je ze samen bezig ziet is het allemaal goed hoor. Maar heb Sterre gekocht als eerste eigen paard en in principe voor altijd. Dat is toch wel anders als een veulen of kitten dat je fokt waarvan je weet dat ze gaan. Daar hecht je je anders aan.
Maar liefde is loslaten als dat voor het paard beter is dus komt allemaal goed
Zullen we nu gezellig doorgaan? Ik vanmiddag de ostheo weer bellen over Winston. Had haar een mail gestuurd maar bellen was makkelijker Duimen voor goed nieuws allemaal! Wil weer lekker rijden en genieten van mijn manneke
ow, vandaar dat je het niet snapte, logisch . hier is christel een paar keer geweest om te checken, Kunst was al onder behandeling en heb ik nog een keertje een check up laten doen, zo ook mijn ruintje, maar die was zo goed als oke, net als Kunst gelukkig. Voordat ik met jhumpa aan de slag ga (over een jaar) dan wil ik haar ook laten checken.
ow, vandaar dat je het niet snapte, logisch . hier is christel een paar keer geweest om te checken, Kunst was al onder behandeling en heb ik nog een keertje een check up laten doen, zo ook mijn ruintje, maar die was zo goed als oke, net als Kunst gelukkig. Voordat ik met jhumpa aan de slag ga (over een jaar) dan wil ik haar ook laten checken.
Trouwens ik ben morgen jarig en dan komt ook Diva aan Wordt heeel vroeg op staan om naar Schiphol te gaan. Hoop dat we niet per ongeluk van paard wisselen Leonie! haha
Mikkee
Geplaatst: 01-07-10 16:49
Even 2 maanden wachten misschien...of ergens organiseren waar GEEN dazen zitten. Vanochtend een rit gemaakt met een vriendin (die d'r handen vol had aan Moon ) maar de dazen hebben ons flink geplaagd...