Hoe is het met je kleine ventje Joyce?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
joyfordogs schreef:volgens mij is het voor het lichaam van de merrie beter om minimaal tot 6 weken te wachten, zelf vind ik het ook wel fijn als het veulen zelfstandiger is en de merrie ook niet meer zo bezorgt.
Als ik kijk naar het gedrag van moeder en kind hier, dan zou ik nu wel durven rijden.
Ik wil het weekend een stukje gaan wandelen met Delicia zonder Coração, zodat ze heel even worden gescheiden en dan snel weer terug, hij blijft dan in de padock bij de andere paarden.
Ik heb gisteren hele leuke filmpjes gemaakt, maar ehm, met mijn telefoon, ik krijg die niet op mijn pc geknutselt, ehm, @ crazycat, kom je binnenkort veulen kijken?
CrazyCat schreef:Ik ben net pas weer begonnen met Sterre, Star is nu ruim 2 maanden.
Ik vind het toch wel sympathieker om te wachten tot het veulen al wat zelfstandiger is en zelf al wat afstand neemt.
Ik heb toevallig wel ervaring met triops in een aquarium. Wij kweken ze tot ze uitkomen als visvoer voor de vijvervissen.![]()
Hebben een aantal keer geprobeerd om ze groot te krijgen, maar ze gaan elke keer dood.
Goldenflower schreef:Mooi dat ze geen dure bronwater nodig hebt.Dan geef ik een keer mezelf dat aquarium kado en kan ik ze zien opgroeien in mijn kamer.
Eten ze hetzelfde als goudvissen uit een busje??
joyfordogs schreef:wat betreft draf:
ondanks dat ik onwijs van de gangen van Kunst geniet, vind ik het ook zalig om met mijn ruintje te draven.
Ik kan me wel voorstellen dat als je beperkingen hebt, dat draven niet prettig is.
Leuk joh, Kalia bijna thuis, gaaf, alle 4 je paardjes thuis.
joyfordogs schreef:@kaplaars zo maken we ze hier allemaal zadelmak;).
we kunnen hier op elk jong paard zitten als ze liggen, vinden ze prima, Coração is dolblij met zijn skippybal en die heeft ook al op zijn rug gelegen, vond hij allemaal prima, ik ben voorstander van inrijden rond de 4 jaar, maar van te voren al wat dingen geleerd te hebben, kan handig zijn.
nu heb je natuurlijk inrijden en inrijden, meteen 6 dagen een uur rijden of een paar keer in de week eventjes erop, zit wel verschil in.
@ crazycat: ja zo'n kabeltje zit er wel bij, maar als ik die gebruik, gebeurd er helemaal niets en kan ik het ook op de computer nergens vinden dat die is aangesloten.
enne, je bent welkom hoor, ik moet wel werken, dus word of vroeg in de ochtend tot 10 uur of smiddags na half 4 of tja, savonds.
pb maar even als je wil komen.