Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
balli schreef:hihi... imaudy is verliefd op een paard die ze niet kent... (ik had even een excuus nodig om dit topic omhoog te trappen)
. balli schreef:het eerste veulen is trouwens geboren! eyrarúna (oid)! (veul van framfeur)
. Wat voor kleurtje zou het zijn?? Leemvos? Voor een schimmel lijkt ze me heel licht.
, een vos met kol (die waarschijnlijk wel gaat verschimmelen aangezien beide ouders schimmel zijn!) heeft nog geen naam... zou vanavond even vragen (heb vanaaf les en neem m'n fototoestel mee)
balli schreef:ik denk dat eyraruna vanzelf wel gaat 'verschimmelen' dat doen veel veulens van odinn (of ze blijft wel zoiets, maar aan de andere kant zijn er ook heel wat veulens van odinn die zo blijven... we zullen 't zien)... het tweede veulen is ook geboren: amadeus (solla x odinn) naar mijn idee een valk =)
en ik zie dat isold haar veulen heeft! dus imaudy, een vos met kol (die waarschijnlijk wel gaat verschimmelen aangezien beide ouders schimmel zijn!) heeft nog geen naam... zou vanavond even vragen (heb vanaaf les en neem m'n fototoestel mee)
Volgens Diana heeft hij Fródi
Tifa schreef:Het veulen van Alrun is ook geboren! Diana zij dat als het een hengstje was dat zij hem dan hielden, en als het een merrie was hield gerrit hem. Een hengstje dusVolgens Diana heeft hij Fródi
Tifa schreef:Ik ken Kras niet, in ieder geval ook nog nooit van haar naam gehoord![]()
Heb net op msn ff een fototje van Diana ( meisje dat alrun heeft, en waarschijnlijk surtur en ballie ook neemt, en nu ook Fródi heeft ) van het veulen gekregen
Dit is hem
). Bijna alle paarden waar we in de les op rijden waren drachtig...
Tifa schreef:Framfeur, die kras, alrun hebben al een veulen. ( kunnen er ook wel meer zijn, maar dat weet nori wel). Bijna alle paarden waar we in de les op rijden waren drachtig...
Hij is wel van Alrun he?
Framfeur, Raisa, Isold, Von, Alrun, heel soms Prud ( dan met nori
) en flugsvin Tifa schreef:@ Imaudy, ja die doen wel weer meeFramfeur, Raisa, Isold, Von, Alrun, heel soms Prud ( dan met nori
) en flugsvin
)
. Mooie aalstreep heeft hij.
)
Na die keren hebben we volgens mij wel vaker staan knungelen wie wie was
want de les ging niet door