KoudbloedKim schreef:
Dat is nou ook echt een foto van het jaar 0
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Christiene schreef:zoals maarten op die ijslander vind ik nog niet mega storend en ze zeggen zelf al dat ze niet dagelijks rijden
, die foto van die man in pak is weer wat extremer maar in de ijslanders wereld zie je dat veel meer.

Change3x schreef:Dus dan is het niet erg om met een veel te lang en misschien wel te zwaar lichaam op zo'n (vaak kleine) pony te gaan zitten?

sanso schreef:Naar mijn idee kan je beter iemand van 180 op een ijslander zetten die goed kan rijden en het paard niet in de weg zit maar eerder ondersteund ( in balans etc etc) dan iemand van 160 die hem gruwelijk in de weg zit.
Ik vind het beeld van Maarten en de ijslander hierboven ook niet storend.
Change3x schreef:Ik zie hier weldegelijk foto's voorbij komen waarvan ik denk: als dit een gewone C of D pony was geweest, dan had bokt commentaar geleverd. Maar omdat het dan om het IJslander ras gaat, is het niet erg.

vilheide schreef:Change3x schreef:Ik zie hier weldegelijk foto's voorbij komen waarvan ik denk: als dit een gewone C of D pony was geweest, dan had bokt commentaar geleverd. Maar omdat het dan om het IJslander ras gaat, is het niet erg.
Bij deze nodig ik je uit om eens een keer een bosritje op mijn Ijslander te komen maken. Daarna mag je wederom je mening geven.
Koper schreef:Och ja. Ik kan me dan weer niet voorstellen dat een drieganger lekker rijdt.
Om ook maar eens een dooddoener in de groep te gooien.