Sire aanvinken en dan search. Bij sommigen staat een foto-toestelletje...
manon_king
Geplaatst: 13-03-11 15:47
Hey Leonie! Wat leuk zeg, mooi dier heb je gekocht. Hoe is het verder met je? x Manon
Pleasuregaits
Geplaatst: 13-03-11 17:27
Citaat:
nee sorrie 1,45 m typfoutje net als die daarvoor met Sunny hij is 1,50m natuurlijk had beetje haast toen ik dat plaatste geloof ik
Ik dacht dat 1.47m (14.2) het minimum was bij certificering. Bij Kentuckies is dat 1.42m (14 hands) maar ze hebben ook nog een klasse B van 11 tot 13.3 hands. Bestaat dat ook bij RMHA?
Nee bij de RMH hebben ze geen B klasse. Sam is gecertificeerd op 14.2 HH Als je een Rocky hebt die nog te klein is mag je die enkel certificeren voordat ze 3 jaar oud zijn (rare regel, ik weet het, heb ze helaas niet gemaakt :S)
Bedankt joyce ! Prijzen staan ook op de site vermeld We zijn net thuis, heel avontuur weer met een klapband op de trailer waar hij op stond, maar als een echte Mountain Horse betaamd natuurlijk rustig op de trailer gebleven terwijl we band wisselden langs de snelweg. Nu staat hij lekker in een ruime paddock en onderzoekt hij alles wat hij ziet. het blijft toch een geweldig gezicht, een paard die uit de trailer komt hier vanuit een vlucht die echt de wereld in kijkt: 'Waar ben ik?!?!?!' Maar ze lijken zich te vermaken Foto's volgen, helaas geen fotos op schiphol want dat is verboden. Normaal niet zo streng maar vandaag hadden ze controle dus was alles erg streng.
In ieder geval uiteindelijk, al met al alles goed gegaan, en ik ben helemaal in de wolken :D