Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pluklief schreef:Toch moet je goed bij jezelf nagaan of je houd van pit, want de meeste ijslanders hebben aardig wat pit. Die van mij bijvoorbeel hoef je geen dag stil te zetten want dan is het niet heel erg lekker rijden de dag erna.
Refagreni schreef:pluklief schreef:Toch moet je goed bij jezelf nagaan of je houd van pit, want de meeste ijslanders hebben aardig wat pit. Die van mij bijvoorbeel hoef je geen dag stil te zetten want dan is het niet heel erg lekker rijden de dag erna.
Dat is toch echt niet rastypisch. Mijn paarden (en de paarden bij ons op stal) kan je rustig maanden stilzetten. Je haalt ze uit de wei en ze zijn net zo makkelijk te rijden als voor die tijd. Ja...misschien iets voorwaartser maar geen springkippen gedrag.
Junkieee schreef:ik houd wel van een paardje die zo nu en dan even laat zien dat hij of zij het toch echt anders wilt, maar het moet wel een grens hebben ik heb veel paarden gereden waar ik elke dag weer een verschrikkelijk langdurig gevecht mee aan moet gaan, maar daar heb ik geen zin meer in ik zoek wel iets waar ik op kan gaan zitten en rijden maar, hoeft niet te betekenen dat het paardje zijn rondje kent en ik niets hoef te doen,. dus een beestje met wat pit vind ik wel fijn, en me zusje heeft niets liever, dus wat dat betreft kan ik denk ik wel een passende ijslander vinden.
Junkieee schreef:JaneJansen schreef:Ik zou me met die lengte en dat gewicht toch niet prettig voelen op zo'n klein paardje, maar goed dat is mijn gevoel. Is een groter gangenpaard niet een idee voor je?
ben je zelf ook, geinteresseerd of bezig met ijslanders,. want vaak zie je toch dat er veel langere mensen ook op deze
paardjes rijden, en ik heb al gezien dat echte kenners van het ras reageerde op dat het absoluut geen probleem is.
of zie ik dat nou echt verkeerd, ???