KiWiKo schreef:je hebt vet kans dat het hele been nog niet genezen is......... nooit genezen geweest is....
ik zou dit toch even overleggen met de desbetreffende dierenarts met een telefonisch consult.......
even zeggen dat ze linksachter niet goed loopt, en vragen of dit te maken kan hebben met de brandwonden.......... ik denk het namelijk van wel
ik heb altijd haar moeten laten bewegen ook toen ze de wonden had omdat de huid anders te strak zou worden. Ook werd het vocht dan beter afgevoerd. Dus ik ben toen de wonden dicht waren weer op haar gaan stappen. Ik denk dat ik pas 4 maanden later het gewone rijden weer heb opgepakt.
ik hoop dat jullie mij niet als een 1 of andere idioot zien die geen geld voor haar paard over heeft. Maar imke is dus niet van mij en ik betaal al heel veel. Ik ontworm haar en twee andere haflingers ook van die man en het enten betaal ik ook van alle drie. Zadels enz alles is van mij. De eigenaar zorgd altijd dat ze in een wei lopen met veel gras zodat hij minimaal hooi moet kopen en dan kan ik een slag in de ronde werken om te zorgen dat ze niet hoefbevangen worden. Ik zorg voor ze alsof het mijn eigen dieren zijn maar ook bij mij is er een grens. Ik heb ook een huis en een vriend en ik kan niet alles blijven betalen omdat ik anders thuis in de problemen kom. Maar ik hou zo veel van imke dat ik heel veel over heb voor haar.
Sorry ik moest even me hart luchten het zit me even tot hier.
Jullie snappen nu mijn situatie ook beter.