Word echt werken zegmaar ipv rondslingeren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
joyfordogs schreef:jeetje, das balen, is hij alleen bekapt of ook beslagen? want dan kan hij vernagelt zijn.
Verwacht het niet, anders had je wel geschreven dat hij was beslagen.
sterkte ermee, hopelijk is het snel weer over.
wat betreft werken op een ranch, is het een optie om een week te gaan? hoef je maar voor een week oppas te regelen en is het wellicht lichamelijk ook prettiger.
samen met bokker Mikkee, zijn we in september naar Canada geweest, 1 week rondgetrokken en 1 week op een ranch gereden, dat was geen zwaar werk, wel lange ritten, weet nu wat ze bedoelen met zadelpijn haha.
noivadapaz schreef:Zo weer normaal "praten" hier.
Het probleem van de oppas heb ik inmiddels ook, "gelukkig" heb ik thuis nog genoeg te doen en was het geld op om op vakantie te gaan geloof ik.
Vervelend dat Pathos gevoelig/kreupel loopt. had ik ook bij Noiva, die had ik dan wel van de ijzers gehaald maar mijn smid had de hoeven vervolgens wel erg kort bekapt.
@zamora, ah begrijp het nu. Alhoewel je meer kans hebt om een ongeluk te krijgen bij het autorijden dan met een vliegtuig.
Ik vind het altijd heerlijk vakantie, amerika, kenia, zanzibar, dominicaanse, hong kong ... zucht, wil weer eens op vakantieHeb nog wel wat bestemmingen op mijn wensenlijstje staan, australie, brazilie (paardjes kijken
paardrijden in Jordanie... Nou ja zal wel zijdewind aan zee blijven
![]()
.