[HK] Welke gangenpaard rassen zijn er op bokt?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lovemyladie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 11:48

TheMagicLine schreef:
het is bedtijd voor mij en allang voor de jonkies hier :') , vroeger lag ik op die leeftijd allang in mijn bedje..

welterusten *D

Ik wilde hier eigenlijk niet op reageren.. misselijke opmerking, maargoed.
In dat opzicht bepaal ik en andere 'jongere' :roll: medemensen hier in dit topic (want ik neem aan dat je daar op doelt)
als 'Jonkie' tegenwoordig zelf hoelaat wij naar bed gaan. Vooral wanneer ik vakantie heb en 's ochtends weer vroeg naast mijn bed sta.

lovemyladie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 11:49

Wel leuk trouwens dat jullie ook nog 'Jonkies' genoemd worden.. daar moet je trots op zijn!! +:)+

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 12:21

lovemylady: het klinkt wel als gave cowboy vakantie!! :D Ik neem dat het een soort vakantie is ;)

Je zal wel veel spieren kweken als je daar gaat werken. Is jouw ranch in een warme en zonnige staat?

Frida: je hoeft niet bang te zijn om te vliegen. Neem gewoon jouw stoere hunk mee en als je eenmaal in de lucht bent, dan is het gaaf om tussen de wolken door te vliegen. Dat geeft een heel andere gevoel. :D En je moet gewoon aan je leuke doel denken, namelijk paarden en misschien zon. ;) 8-)

Geeske2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 12:27

lovemyladie schreef:
TheMagicLine schreef:
het is bedtijd voor mij en allang voor de jonkies hier :') , vroeger lag ik op die leeftijd allang in mijn bedje..

welterusten *D

Ik wilde hier eigenlijk niet op reageren.. misselijke opmerking, maargoed.
In dat opzicht bepaal ik en andere 'jongere' :roll: medemensen hier in dit topic (want ik neem aan dat je daar op doelt)
als 'Jonkie' tegenwoordig zelf hoelaat wij naar bed gaan. Vooral wanneer ik vakantie heb en 's ochtends weer vroeg naast mijn bed sta.

Nou ja, die Gert Jan zal dat vast niet zo bedoeld hebben en ik als jongere vind het geen misselijke opmerking, ik lees zijn lappen text, en andere bokkers ook, laat die man toch met rust, wij andere bokkers hier op gangenpaarden zijn jullie gezeik spuugzat over die man, jullie opmerkingen over hem, zoals jullie hem belachelijk maken omdat hij een oude man is. Ga zelf weg hier als je niet tegen de regels van bokt kan dat ook ouderen hier mogen schrijven, kom zeg ouderen hebben hier ook een plaats, net zo goed als jij.

Ik zit momenteel in Frankrijk en werk tijdelijk in Limoges op de nierdialyse ivm een onderzoek, ik ben verpleegkundige, ik rij een ijslander van mijn broer.

Lisetje

Re: [HK] Welke gangenpaard rassen zijn er op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 12:29

Rustig aan hoor Geeske. Het gaat er hier absoluut niet om omdat hij "oud" is.

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 12:41

Daar zitten inderdaad hele andere dingen achter, maar goed, wíj gaan daar inhoudelijk niet op in (Gert-Jan soms wel helaas, er zijn niet voor niks enkele van zijn berichten verwijderd).

Leuk dat je ook een Ijslander rijd! Van plan ooit een eigen ijsje te kopen?

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 12:42

Citaat:
laat die man toch met rust, wij andere bokkers hier op gangenpaarden zijn jullie gezeik spuugzat over die man

_O-
Gert-jan heeft een vriendin! <3

noivadapaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 12:49

Nou laten we het maar weer gezellig houden. Vond de bokt-mentaliteit hier nog wel meevallen maar dat begint ook tegen te vallen. Verder maak ik hier geen woorden aan vuil.

Afijn, begrijp ik nu goed Frida dat jij helemaal niet vliegt? Heb je je paarden dan van een video ofzo uitgezocht? Dat lijkt me zelf nogal spannend om een paard te kopen die je nog nooit irl hebt gezien.

Met kleine Aquino gaat alles goed en met mamma Noiva en tante Kara ook. Ik heb ze net even samen op de wei gezet maar Noiva kan het Kara behoorlijk moeilijk maken, wat een tang is het dan soms zeg. Sorry Lovemylady maar Kara delft momenteel het onderspit :D . Maar als je dan denkt dat Kara zonder probleem kan weggaan en Noiva haar kan missen als kiespijn: think again! Het blijft wel haar vriendin, ze moet alleen op afstand blijven. :=

noivadapaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 12:50

ah en Jodi: al een nieuw veulen??

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 12:50

:n

noivadapaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 12:51

:(:)

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 12:57

Ze heeft zelfs nog helemaal geen uier,terwijl ze zich normaal toch echt wel 2 weken van te voren klaarmaakt.Dus dat duurt nog wel even...
En ik wilde eigenlijk in juli naar Nederland ;(

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 12:58

wanneer verwacht je je veulen(s)? Tja...de dames beslissen helaas zelf wanneer zij zelf haar kindje op de wereld wilt zetten ;)

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 13:03

Ik heb maar 1x in me hele leven gevlogen, en toen was ik 8 ofzo, dus weet daar ook niet super veel meer van af.
Ik zou het heeeeerlijk vinden om te vliegen, en dan het vooruitzicht naar een zonvakantie 8-)
Maarja beetje lastig met de paarden haha.
Daarom hoop ik op 12 juli lekker weer. Ga dan met een vriendin een nachtje naar Den Haag :') Ook strand :+

Geeske2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 13:05

Allegra schreef:
Daar zitten inderdaad hele andere dingen achter, maar goed, wíj gaan daar inhoudelijk niet op in (Gert-Jan soms wel helaas, er zijn niet voor niks enkele van zijn berichten verwijderd).

Leuk dat je ook een Ijslander rijd! Van plan ooit een eigen ijsje te kopen?

Voor alle duidelijkheid ik ken Gert Jan goed, vroeger mee samengewerkt, en hij is een doodgoede man. En voor alle helderheid zeg ik dit. En er zijn berichten verwijderd van personen die hem uitlokten en de naam van zijn zoontje is verwijder die hij nooit mocht zien en nooit heeft gezien. Geen van jullie, ik herhaal geen van jullie hebben hem ooit ontmoet, jullie baseren alles op verhaaltjes van een ex van hem. Wees maar een keer eerlijk.

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 13:10

Nogmaals, gaan we inhoudelijk niet op in. Niet zo netjes openbaar.
Jij hebt al helemaal geen weet van wie wat waarmee heeft meegemaakt en van gezien en hem kennen.
Als je 'verhaaltjes' kent zou je toch moeten weten dat het niet over zijn leeftijd gaat.
Tenzij er de hoop is dat mensen happen, nou bij deze dan (voor de laatste keer).

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 13:12

Zeg Natas,

Hoe is het met Aera? :D

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 13:16

ik lees nog wel bij hoor hier alleen had weinig te melden
ik ben ook oud :) 43, maar zo voel ik me niet, zeker niet met een geweldige m en m. Ze is nagekeken en behandeld en er was wel werk aan de winkel en we hebben groen licht dus we gaan aan de gang samen. Ik ben ook overtuigd m en mfan, ze is zo geweldig en iedereen vind dat ook :) , welke m en m hengsten zijn hier in nederland eigenlijk :) ?

Geeske2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 13:18

Allegra schreef:
Nogmaals, gaan we inhoudelijk niet op in. Niet zo netjes openbaar.
Jij hebt al helemaal geen weet van wie wat waarmee heeft meegemaakt en van gezien en hem kennen.
Als je 'verhaaltjes' kent zou je toch moeten weten dat het niet over zijn leeftijd gaat.
Tenzij er de hoop is dat mensen happen, nou bij deze dan (voor de laatste keer).

Jullie zijn bezig met een hetze tegen een onschuldig mens, niemand van jullie kennen hem of hebben hem ooit ontmoet. Jullie zijn niet netjes op internet. In ieder geval is de bron van alle praatjes bij de rechtbank afgegaan als een gieter. En vergeet niet, hij staat niet alleen.

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 13:18

Ja goed! Haha
Die begint nu aardig te wennen. Ze heeft gelijk de leiding genomen in de kudde, en dat probeert ze bij mij ook, ze kan het allemaal heel goed zelf beslissen vind ze. Maar ze neemt er steeds meer genoegen mee dat ik toch echt degene ben die bepaalt waar ze der voeten neer zet :)
Mijn zadel is ook binnen, van het weekend of volgende week maar is kijken of we er een stukje op kunnen zitten, als ze een beetje relaxed is.

Geeske2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 13:23

jodi schreef:
Citaat:
laat die man toch met rust, wij andere bokkers hier op gangenpaarden zijn jullie gezeik spuugzat over die man

_O-
Gert-jan heeft een vriendin! <3

Ik ben zijn vriendin niet, ik ben getrouwd en heb 1 dochter en de andere is op komst.

En maak mij niet belachelijk, ik ben een normaal mens, iemand die niet tegen onrecht kan. En ik hou niet van kinderachtige mensen, ik heb een broertje dood aan pestkoppen. Leren jullie maar een keer accepteren dat er onafhankelijke mensen zijn.
Laatst bijgewerkt door Geeske2 op 18-06-10 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 13:24

Klinkt super Natas.

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 13:50

Ja komt helemaal goed, blij dat er weer een paardenbeest is! Heb het echt gemist.
Hoe is het met Winston nu? Steeds wat beter hoop ik?

TheMagicLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 13:51

|( |( |(

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 13:52

Par dagen geleden met dubbele lijnen gelongeerd. Ook een drafje en dat ging goed eigenlijk. Binnenkort ostheopaat weer bellen en vertellen wat en hoe ik alles gedaan heb. En hoe win eronder is. En dan horen we meer..
Hoop dat ik snel weer mag rijden. Al is het beter worden nummer 1 natuurlijk. (voordat daat weer misverstanden over komen ;) )