Was eerste keer op een MM Goldenflower??
@kaplaars: jaa je moet zeker nog komen rijden!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het was mijn 2e keer op kunst en haar picada was heerlijk!
En ik was ook op kraambezoek en heb Agrado gepoetst
Ik kon merken dat zijn broertje wat ondeugender is dan Agrado op zijn leeftijd was.
En hij heeft ook aparte donkere vlekken op zijn schouders en kontje. Agrado is alweer gegroeid en gaat zeker nu richting 1.50.
Ik ben gewend om foto's per mail te versturen ipv foto's op de forum zetten.
Ik weet niet eens hoe je een foto zonder link kan plaatsen, maar hier komt ie!!
ze zitten nooit stil, hihijoyfordogs schreef:na wikken en wegen of ik dit wel op het forum zou zetten heb ik toch besloten het te doen.
Ik denk namelijk dat ik een lotgenoot gevonden heb voor een medebokker, wellicht kunnen deze 2 mensen veel aan mekaar hebben, volgens mij hebben ze dezelfde ervaringen(belevingen) meegemaakt.
http://link.marktplaats.nl/355278656
zie deze advertentie.
Maar ik hoop dat ze beide vrijgezel zijn, dan kunnen ze met elkaar gaan daten. 
Ga je haar binnenkort certificeren? joyfordogs schreef:ja, ik zie overeenkomsten tussen een bokker en de persoon van de advertentie.
Het paardje ken ik verder niet, maar ik kwam die tegen en toen dacht ik, heej iemand hier op bokt, die nu in mijn foei lijstje zit, wat mij veel rust geeft, scheelt heel veel scrollen, maakt ook dergelijke dingen mee.
Ik weet niet of ze beide vrijgezel zijn
wel heel erg veel leuk en vindt die ene persoon die in jouw foeilijstje zit jou een enorme lieverd
, en kijkt die ene persoon die in jouw foeilijstje zit dagelijks naar jouw prachtige foto's
en is dolblij met jouw aandacht
... en jij bent stiekem blij met de aandacht jouw foeipersoon.... aandacht die die ene foeipersoon ook weer niet voor niets van jou krijgt....
Misshien hebben jullie wel raakvlakken...: gangenpaarden, honden, zeggen waar het op staat, royaal en niet egoistisch, goed voor dieren, absoluut geen gierige instelling en open, en eerlijk... Maar volgens mij moet die ene persoon die in jouw foeilijstje zit (maar niet heus waarschijnlijk
) beseffen dat jij al iemand hebt en voorlopig geen vrijgezel bent...
,,, tralalala...

smileys.
heb geen haast ze is nog jong.
maar ik kan me best vergissen vanwege vele hoeveelheid berichten in deze topic.
Kan zij al stukjes tolten onder zadel? Zamora schreef:Je mag zo verbaasd zijn al je wilt
Je berichten komen alleen beetje apart over met al jesmileys.
Ik zie wel wat ik met haar ga doen, tijd zal het lerenheb geen haast ze is nog jong.
Zie anders sites als: http://www.relatieplanet.nl/ of google op "dating"...
... waar de hartjes van sommige bokkers vol van zijn lopen de mondjes van over... Zamora schreef:Ja eerst stond ze te koop ja en nu niet meer. Waarom ben je dan verbaasd? Is toch simpel?
Behalve qua hoeveelheid ruimte dan... Dan moet je soms keuzes maken. En het kan gebeuren dat dingen veranderen waardoor je je keuze herziet 
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=137&t=1307179&hilit=date+topic
een keer een advertentie geplaatst en kreeg een aantal reacties... was wel lachen... maar liep uiteindelijk op een enorm fiasco uit
... daarna nooit meer! 
Citaat:Ik snap er nu echt de ballen niet van wat hier allemaal geschreven is.. maargoed.
Er bestaat wel tegenwoordig een date-topic, toevallig gezien bij de nieuwste berichten! Duss..
Oohja, ben geslaagd trouwens.
dus dat is het enige wat me tegen houdt...
joyfordogs schreef:Niet voor mezelf, bevalt prima zo hoor, voor het geval mensen nu denken dat ik op zoek ben! NOT!
ff terugscrollen en op die MP tekst klikken, dan snap je het wel noivadapaz
Maar succes met het koppelen van je vriendin van die Marktplaats Advertentie
.