[HK] Welke gangenpaard rassen zijn er op bokt?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zamora

Re: [HK] Welke gangenpaard rassen zijn er op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:27

Leuk Joyce! :D

Was eerste keer op een MM Goldenflower??

@kaplaars: jaa je moet zeker nog komen rijden!! :D

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:56

Nope het was niet de eerste keer, frida ;) Het was mijn 2e keer op kunst en haar picada was heerlijk! :D En ik was ook op kraambezoek en heb Agrado gepoetst ;) Ik kon merken dat zijn broertje wat ondeugender is dan Agrado op zijn leeftijd was. ;) En hij heeft ook aparte donkere vlekken op zijn schouders en kontje. Agrado is alweer gegroeid en gaat zeker nu richting 1.50.

Ik heb net de foto's geüpload en hier is mijn poging met de foto's plaatsen. :P Ik ben gewend om foto's per mail te versturen ipv foto's op de forum zetten. :o Ik weet niet eens hoe je een foto zonder link kan plaatsen, maar hier komt ie!!

http://img52.imageshack.us/img52/1001/cimg0519ny.jpg
Kunst en Agrado in de stal

http://img69.imageshack.us/img69/6964/cimg0526l.jpg
Kunst

http://img532.imageshack.us/img532/6761/cimg0531u.jpg
Delicia met haar kindje coração

http://img249.imageshack.us/img249/347/cimg0534.jpg
Tja....paarden zijn lastig met fotograferen :P ze zitten nooit stil, hihi

http://img651.imageshack.us/img651/5042/cimg0543i.jpg
Joyce met haar mannetje coraçao

http://img149.imageshack.us/img149/8540/cimg0548it.jpg
Ikzelf met coração en ik zag niet eens dat hij zijn tong uitstak, hihi

http://img189.imageshack.us/img189/2871/cimg0523p.jpg
coraçãozinho (hartje) het was lastig om zijn hoofd te fotograferen

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 23:01

joyfordogs schreef:
na wikken en wegen of ik dit wel op het forum zou zetten heb ik toch besloten het te doen.
Ik denk namelijk dat ik een lotgenoot gevonden heb voor een medebokker, wellicht kunnen deze 2 mensen veel aan mekaar hebben, volgens mij hebben ze dezelfde ervaringen(belevingen) meegemaakt.
http://link.marktplaats.nl/355278656
zie deze advertentie.

Eerst snapte ik jouw bericht niet, maar na jouw uitleg opeens wel. :o? Maar ik hoop dat ze beide vrijgezel zijn, dan kunnen ze met elkaar gaan daten. ;)

Frida: iedereen mag weleens verbaasd zijn en ik was verbaasd, maar ik snap wel heel goed waarom je haar wilt houden en zeker dat ik haar een poosje van dichtbij heb kunnen zien ;) Ga je haar binnenkort certificeren?
Laatst bijgewerkt door Goldenflower op 17-06-10 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt

TheMagicLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 23:03

joyfordogs schreef:
ja, ik zie overeenkomsten tussen een bokker en de persoon van de advertentie.
Het paardje ken ik verder niet, maar ik kwam die tegen en toen dacht ik, heej iemand hier op bokt, die nu in mijn foei lijstje zit, wat mij veel rust geeft, scheelt heel veel scrollen, maakt ook dergelijke dingen mee.
Ik weet niet of ze beide vrijgezel zijn ;)

Misschien vindt die ene persoon die in jouw foei lijstje zit juist jou :(:) wel heel erg veel leuk en vindt die ene persoon die in jouw foeilijstje zit jou een enorme lieverd <3 , en kijkt die ene persoon die in jouw foeilijstje zit dagelijks naar jouw prachtige foto's <3 :o en is dolblij met jouw aandacht :D ;)... en jij bent stiekem blij met de aandacht jouw foeipersoon.... aandacht die die ene foeipersoon ook weer niet voor niets van jou krijgt.... := :j Misshien hebben jullie wel raakvlakken...: gangenpaarden, honden, zeggen waar het op staat, royaal en niet egoistisch, goed voor dieren, absoluut geen gierige instelling en open, en eerlijk... Maar volgens mij moet die ene persoon die in jouw foeilijstje zit (maar niet heus waarschijnlijk ;) ) beseffen dat jij al iemand hebt en voorlopig geen vrijgezel bent...|( ,,, tralalala...

Je kan wel tegen humor hoop ik Joyce... maak alleen niet de enorme vergissing die ik jaren geleden heb gemaakt ;)
Laatst bijgewerkt door TheMagicLine op 17-06-10 23:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 23:12

Je mag zo verbaasd zijn al je wilt :D
Je berichten komen alleen beetje apart over met al je ;) smileys.
Ik zie wel wat ik met haar ga doen, tijd zal het leren :') heb geen haast ze is nog jong.

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 23:14

dat kan best..het is ook lastig om je woorden om te zetten in schrift en dan ontbreekt er ook nog lichaamstaal en stem. En ik dacht dat ik een keer had gelezen dat je haar liet importeren voor de verkoop ;) maar ik kan me best vergissen vanwege vele hoeveelheid berichten in deze topic.

Ik hoor wel van je of je haar nog gaat certificeren. ;) Kan zij al stukjes tolten onder zadel?
Laatst bijgewerkt door Goldenflower op 17-06-10 23:27, in het totaal 1 keer bewerkt

TheMagicLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 23:17

Zamora schreef:
Je mag zo verbaasd zijn al je wilt :D
Je berichten komen alleen beetje apart over met al je ;) smileys.
Ik zie wel wat ik met haar ga doen, tijd zal het leren :') heb geen haast ze is nog jong.

Ik bemoei mij hier verder niet mee (als je bericht deels nav mijn vorige bericht is), het is al laat in de avond, en mensen worden melig gaaaaaaaaaaaaaaaaaap ik ben geen relatiebemiddelings bureau en geen koppelaar of datings-instantie :D *\o/* Zie anders sites als: http://www.relatieplanet.nl/ of google op "dating"... _/-\o_ ... waar de hartjes van sommige bokkers vol van zijn lopen de mondjes van over...
Laatst bijgewerkt door TheMagicLine op 17-06-10 23:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 23:22

Zamora schreef:
Ja eerst stond ze te koop ja en nu niet meer. Waarom ben je dan verbaasd? Is toch simpel? :P

Je zit gewoon in een gigantische luxe positie :P Behalve qua hoeveelheid ruimte dan... Dan moet je soms keuzes maken. En het kan gebeuren dat dingen veranderen waardoor je je keuze herziet :)
Blijft moeilijk bij dieren waar je een band en een relatie mee opbouwt...

lovemyladie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 00:05

Ik snap er nu echt de ballen niet van wat hier allemaal geschreven is.. maargoed.
Er bestaat wel tegenwoordig een date-topic, toevallig gezien bij de nieuwste berichten! Duss.. ;)
Oohja, ben geslaagd trouwens. :=

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 00:09

lolol....dat kan ik me voorstellen ;)

Gefeliciteerd!! En wat voor studie ga je nu doen?

TheMagicLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 00:17

Joyce: Dating voor bokkers ;) http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=137&t=1307179&hilit=date+topic

Daar kunnen "ze" hun gang gaan :D

Heeft iemand onder de gangenpaardenbokkers/boksters goede ervaringen met datingsites/relatiesites? Wel eens een advertentie ooit geplaatst? Werkte dat? Hoe werkt zoiets? In 2005 had ik :# een keer een advertentie geplaatst en kreeg een aantal reacties... was wel lachen... maar liep uiteindelijk op een enorm fiasco uit :o ... daarna nooit meer!
Laatst bijgewerkt door TheMagicLine op 18-06-10 00:27, in het totaal 3 keer bewerkt

lovemyladie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 00:25

Ik ga zes weken naar Amerika in Oktober. ;)

Tegenwoordig komen er veel relaties/bruiloften/kinderen voort d.m.v. datingsites.. Proberen is 't vast wel waard.

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 00:31

dat is super, zeg! :D Ga je dan college-year doen?

Ik ga nu douchen en dan slapen. :Z

lovemyladie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 00:37

College- Year; No way!
Ik ga daar op ranches werken. Cowranches met paarden, veel verschillende klusjes,
leuke evenementen, ervaren echte cowboy's, cowcutting, veel paardrijden/koeien uit de heuvels halen,
brandmerken etc. etc. Ben erg benieuwd! ;)

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 01:02

Klinkt leuk lovemyladie!

TheMagicLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 01:18

het is bedtijd voor mij en allang voor de jonkies hier :') , vroeger lag ik op die leeftijd allang in mijn bedje..

welterusten *D

Pleasuregaits

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 07:43

6 weken USA?? Geweldig! Wij gaan er maar 2 in oktober, heb er zin an!

TheMagicLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 07:56

ik doe meer aan cruises dit najaar: alaska-vancouver, en carebean, een mooie hut aan een dek met uitzicht, en beetje bijkomen van de stress.

noivadapaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 08:48

Citaat:
Ik snap er nu echt de ballen niet van wat hier allemaal geschreven is.. maargoed.
Er bestaat wel tegenwoordig een date-topic, toevallig gezien bij de nieuwste berichten! Duss..
Oohja, ben geslaagd trouwens.

Je bent niet de enige die iets gemist heeft. Gefeliciteerd! Ontzettend leuk hoor Amerika!

joyfordogs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 08:56

wow, wat een hoop tekst.
Lovemylady, GAAF, naar usa voor 6 weken, helemaal leuk enne gefeliciteerd dat je bent geslaagd!!
tja goldenflower heeft een hele tijd een slapend veulen op haar schoot gehad, die ene gaap van Coraçao en toen ging meneer liggen pitten.
Tja dat krijg je als je heel hard hebt gerent, je broer hebt lopen klieren en vervolgens heel hard moet bokken, dan krijg je slaap.
lovemylady@ bedankt voor de tip, een datinggebeuren op bokt kan handig zijn.
Niet voor mezelf, bevalt prima zo hoor, voor het geval mensen nu denken dat ik op zoek ben! NOT!
ff terugscrollen en op die MP tekst klikken, dan snap je het wel noivadapaz ;)

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 09:03

Wat gaaf lovemyladie!!
Ik zou ook nog steeds keer naar Amerika om Rocky fokkers langs te gaan maar ben nu beetje huiverig om te gaan vliegen :o dus dat is het enige wat me tegen houdt...
Maar wat jij gaat doen lijkt mij helemaal geweldig!!
Ik zie geen lappen tekst, heerlijk :D

joyfordogs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 09:12

vliegen valt best mee joh, gewoon een keertje doen!

ja wat een rust zo he. Zalig

Pleasuregaits

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 09:29

Die vogel is het enige transportmiddel om je naar de andere kant van de oceaan te brengen. Dus jij durft niet maar laat je paarden wel overvliegen? Ga eens mee als groom! dan ben je zo over je angsten heen ;)

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 09:41

Lovemyladie wat ontzettend gaaf! :D
We verwachten wel vol verslag natuurlijk dan :P

TheMagicLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 11:03

joyfordogs schreef:
Niet voor mezelf, bevalt prima zo hoor, voor het geval mensen nu denken dat ik op zoek ben! NOT!
ff terugscrollen en op die MP tekst klikken, dan snap je het wel noivadapaz ;)

En ik Joyce ben ook niet op zoek, absoluut niet, helemaal geen zin in :D Maar succes met het koppelen van je vriendin van die Marktplaats Advertentie ;) .