Was eerste keer op een MM Goldenflower??
@kaplaars: jaa je moet zeker nog komen rijden!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
joyfordogs schreef:na wikken en wegen of ik dit wel op het forum zou zetten heb ik toch besloten het te doen.
Ik denk namelijk dat ik een lotgenoot gevonden heb voor een medebokker, wellicht kunnen deze 2 mensen veel aan mekaar hebben, volgens mij hebben ze dezelfde ervaringen(belevingen) meegemaakt.
http://link.marktplaats.nl/355278656
zie deze advertentie.
joyfordogs schreef:ja, ik zie overeenkomsten tussen een bokker en de persoon van de advertentie.
Het paardje ken ik verder niet, maar ik kwam die tegen en toen dacht ik, heej iemand hier op bokt, die nu in mijn foei lijstje zit, wat mij veel rust geeft, scheelt heel veel scrollen, maakt ook dergelijke dingen mee.
Ik weet niet of ze beide vrijgezel zijn
Zamora schreef:Je mag zo verbaasd zijn al je wilt
Je berichten komen alleen beetje apart over met al jesmileys.
Ik zie wel wat ik met haar ga doen, tijd zal het lerenheb geen haast ze is nog jong.
Zamora schreef:Ja eerst stond ze te koop ja en nu niet meer. Waarom ben je dan verbaasd? Is toch simpel?
Citaat:Ik snap er nu echt de ballen niet van wat hier allemaal geschreven is.. maargoed.
Er bestaat wel tegenwoordig een date-topic, toevallig gezien bij de nieuwste berichten! Duss..
Oohja, ben geslaagd trouwens.
joyfordogs schreef:Niet voor mezelf, bevalt prima zo hoor, voor het geval mensen nu denken dat ik op zoek ben! NOT!
ff terugscrollen en op die MP tekst klikken, dan snap je het wel noivadapaz