En ze viel net niet van het paard plons in het water... er bleken later distels in het water te zitten waar het paard van schrok.... zulke capriolen heb ik in Brabant Maashorst ook wel eens gezien

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lovemyladie schreef:TheMagicLine schreef:Al dat Oranjegedoe, daar moet ik niets van hebben, allemaal bierzuipen en gedoe, ik heb een gruwelijke hekel aan voetbal, tour de france en al die andere fanatieke zaken... ik kom er eerlijk voor uit... voordeel: het is is tijdens de wedstrijden lekker rustig. Tijdens een belangrijke wedstrijd heb ik een keer met paard in de Maashorst gereden. De stilte was zalig, je zag veel meer dieren, herten, vossen, koekoeken, allerlei vogels en dieren kwamen te voorschijn.
Ik zou er niet eens in willen rijden.. Trouwens, doordeweeks is het ook erg rustig hoor.
Alleen zijn de dazen er weer, dus dat is minder.
Citaat:Yvonne, gefeliciteerd met je HENGST! (Ik zei het!)
Heeft hij aftekeningen? Of helemaal niet?
Mooi dat het allemaal goed gegaan is! Is Noiva een beetje een goede moeder?
joyfordogs schreef:na wikken en wegen of ik dit wel op het forum zou zetten heb ik toch besloten het te doen.
Ik denk namelijk dat ik een lotgenoot gevonden heb voor een medebokker, wellicht kunnen deze 2 mensen veel aan mekaar hebben, volgens mij hebben ze dezelfde ervaringen(belevingen) meegemaakt.
http://link.marktplaats.nl/355278656
zie deze advertentie.
Zamora schreef:Jaa was echt heerlijk
Ik heb nu Janou, Sam en Beauty en straks Diva allemaal te rijden![]()
Heb alleen het nadeel dat ik met de trailer naar het bos moet, en moet nu trailer van vriendin van mij eerst ophalen en dan weer terug brengen. Hoop over tijdje eigen trailer te hebben, toch handiger haha
Je komt nog wel langs he vd zomer