Citaat:
Yvonne, gefeliciteerd met je HENGST! (Ik zei het!)
Heeft hij aftekeningen? Of helemaal niet?
Mooi dat het allemaal goed gegaan is! Is Noiva een beetje een goede moeder?
Ja je had het inderdaad goed! Ach volgende keer gaan we voor dit in merrieuitvoering
.
Voor zover ik kan zien heeft hij geen aftekeningen, op zijn hoofd sowiezo niet alleen qua benen kan ik het eigenlijk niet zo goed zien omdat hij zo verrekte licht is! (wel mooi!!)
Noiva is echt een goede moeder. Kara is voorlopig persona non grata en ze houd hem goed bij haar weg. Ze was zelfs ontzettend panisch als Kara in de buurt was dus haar maar eventjes 2 nachtjes uit de buurt gehouden. Nu gaat het weer redelijk. (kara staat s'nachts toch graag in haar stalletje in de buurt van Noiva dus die is nu ook weer blij)
Wel grappig om te zien dat Noiva in het begin geen rust had en hem overal achterna liep en hem op ging halen. Nu is ze wat zekerder en blijft ze lekker eten
. Meneer krijgt vaak de melkbar op een presenteerblaadje aangeboden, been aan de kant en andere been op rust zodat ie er goed bijkan. Soms tilt ze hem maar op (het been) zo ontzettend leuk om dat te zien hoe de merrie ermee omgaat. Bij veulenbezoek kijk je vaak naar het veulen en hoe die aan het dartelen is, maar dit vind ik eigenlijk net zo leuk.