@tinka: dat is minder fijn zeg..misschien is naar huis halen wel handig dan?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tinka schreef:Ben benieuwd naar de foto;s van de dikke buiken Leonie.
Caithlyn, het veulen van Sara heeft een gat in haar been, ter hoogte van de elleboog. Het zit best diep en ook is het been er dik daar. Ook loopt het best ver naar binnen door. Ik baal er echt van, want er zou iemand toezicht houden en die moet nu nog steeds bellen. Ik heb het woensdag ontdekt en toen was het al minimaal 2 dagen oud. Ik spuit antbioticum en spoel de wond.
Wel twijfel ik om haar naar huis te halen, ze staat nu best ver weg, ruim een uur rijden. Omdat de eigenaar van de wei goed toezicht zou houden vond ik dat geen probleem. Zowiezo ben ik er al niet zo blij mee, want toen we de paarden kwamen brengen moesten we ook ineens meer betalen, terwijl hij van te voren wel had kunnen bedenken dat het veulen al aardig aan de maat was.
jokari schreef:skippy's zijn ook lollig als ze ze tussen hun tanden nemen.
*weigert te lezen hoe leuk coração wel niet is* 't Is al genoeg dat Agrado mij rond zijn hoefjes heeft gedraaid.
Citaat:http://www.rockymountainhorses.de heb ik online gezet, Magic en Whisper staan momenteel in het Noorden in een wei die deels in NL en deels in DE ligt, en over de grens zijn ze niet goed in talen...
NkPrecious schreef:Jeetje Odette, het zit je echt niet mee dit jaar... maar volhouden hoor! Betere tijden komen vast ook voor jou. Hoop dat de kleine snel opknapt. Gaat het inmiddels al beter met Pathos en zijn ontsteking?
Tinka schreef:Ik vond het ook niet heel duur hoor, voor alle losse dingen dan. De stalling was bv maar 8,50 en het bloedonderzoek was ook niet heel duur. Maar al die kleine dingen bij elkaar, maken toch een hoog bedrag. Het was een hele lijst van 1 A4tje vol met onderzoeken, handelingen en medicijnen.
jodi schreef:Citaat:mijn hondje hebben ze niet kunnen redden, het zure was dat ze me achteraf zeiden dat ze dat van te voren ook al wisten, en bedankt
Als ze dat mij zouden flikken dan konden ze toch mooi fluiten naar hun geld!