Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
balli schreef:@laura: ze is drachtig, dus daar kan 't ook aan liggen... maar ze is inderdaad wat minder baby geworden (was ook wel nodig)
. balli schreef:@laura: ze is drachtig, dus daar kan 't ook aan liggen... maar ze is inderdaad wat minder baby geworden (was ook wel nodig)
roos_ schreef:@ laura MC: is strassa je eigen paard?
imaudy schreef:Hoe groot is Isold ongeveer? Niet groot, maar toch ook niet heel klein?
Het is alleen wat onhandig dat ze drachtig is. Als het veulen er is en ik nog een ijsje heb gevonden en Isold nog te koop is dan ga ik bij haar kijken
jonur schreef:Imaudy uh wat voor paard zoek je eigenlijk? Isold heeft ook geen gangen met mega actie (correct me if I'm wrong). Als je dat zoekt zal je toch op zoek moeten naar een paard met sport en die zijn vaak duurder met toch wat meer temperament.
? Tifa schreef:Springen jullie wel eens met de ijsjes?
Glossi schreef:Je zou met dit paard zeker de sport in kunnen. Ik denk dat je daar heel wat uit kan halen hoor! En dat hij zo raar uit de ellenbogen loopt (zoals jij dat noemt) komt omdat meneer met het paard rent en het laatst stuk tölt is. En vanuit die tölt laat hij hem langzamer gaan. Alsof het paard ineens op de rem ging. Dat is logies dat het er dan zo uitziet. Ik zou er gewoon voor gaan kijken
balli schreef:isold is een paard met vooral veel ruimte in draf... tolt ook heel ruim, maar soms wat lateraal (dit is rijtechtnisch er heel goed "uit" te halen... het is niet heel moeilijk om haar goed te laten tolten... waarschijnlijk loopt ze met ijzers zoiezo al een heel stuk beter)...
ze is super betrouwbaar, kijkt nergens van op... een paard waarmee je er gewoon lekker op uit trekt...
.