Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Royen schreef:Eindelijk! Ik ga morgen IJsjes rijden!Ik krijg elke week een uur priveles en het gaat voornamelijk over mijn houding (holle rug) en over het aanvoelen en leren van de tölt. 1x per maand wordt er een buitenrit gedaan. Echt een super leuk stalletje op 10minuten fietsen van mijn huis
Wens me morgen maar suc-6, dit wordt mijn eerste keer op een IJslander!!!
garny95 schreef:Royen schreef:Eindelijk! Ik ga morgen IJsjes rijden!Ik krijg elke week een uur priveles en het gaat voornamelijk over mijn houding (holle rug) en over het aanvoelen en leren van de tölt. 1x per maand wordt er een buitenrit gedaan. Echt een super leuk stalletje op 10minuten fietsen van mijn huis
Wens me morgen maar suc-6, dit wordt mijn eerste keer op een IJslander!!!
veel plezier royen op een echte ijslander, lekker tolten !
Kunnen m&m's ook tolten of is dat de batida ? ( klinkt ik nu heel erg dom)
Het duizelt me toch wel al die gangen, ik heb een paar leenboeken maar nog geen tijd om me daar nu in te verdiepen...
Over de staartdracht, langs de weg ligt hij plat maar gisteren aan de longe werd hij mooi gedragen, dus zou het best kunnen dat het te maken heeft met stress, dat zou heel goed mogelijk kunnen zijn.
Nog een vraag over de bouw, wijken m&m's af qua botstructuur ( langer/korter) met bijv. kwpn'ers, zijn er rastypsiche kenmerken ?
Kaplaars schreef:Armando's vacht is hetzelfde als die van Lily! Ook aan hetzelfde been dat witte.
Alleen zijn haren zijn een slag donkerder blond. Leuk om te vergelijken, omdat er maar zo weinig van die kleur zijn nog.