Het zijn leuke veulens en ik vind het best grappig dat ze op een nacht geboren zijn.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lovemyladie schreef:Hier zijn deze nacht TWEE hengstveulens geboren! Stonden bij Eila, het was ff stil en ineens hoorde we een paard 'plassen' heel zacht en langzaam.. Mama en ik keken elkaar aan van 'huh dat zal toch niet..' En aan de andere kant van de stal lag meneer nog in het vlies met zijn pootjes en kopje er net uit..
Twee spruiten geboren op 1 Juni dus!
Ik plaats morgen een aantal foto's, nu toch niet zoveel zin in.. ff slapen hoor!

) en hij heeft het filmpje voor mij vannacht op een schijfje gezet. Lucky en Phenix staan op de film op een wei (een zeer grote wei) van Wilma's Quarter Horse fokkerij te Thuringen, daar zijn Lucky en Phenix al 4 dagen eerder afgeleverd, toen we vroeg in de ochtend arriveerden met Dream heeft Michel de hengsten Lucky en Phenix op de video gezet. Het zijn prachtige hengsten en je kan ook zien hoe groot Phenix is en hoe mooi Lucky is geworden. Hengsten hebben heel lang bij Wilma gestaan, mijn roundpen voor Phenix en Lucky moest nog eerst gebouwd worden, ik denk dat Toril ze pas na een maand heeft opgehaald, maar ze kunnen daar ook wel veel langer hebben gestaan. Het gras is nog erg kort door de afgelopen strenge winter en het was daar nog steeds flink koud, maar wel droog.

. Het is zeker het jaar van de hengsten bij de MM's. Misschien dat ik hier nog verandering in kan brengen, aan de andere kant is er hier nog geen voortgang eigenlijk dus ik denk dat ze 7 juni (dan is ze precies 11 mnd drachtig) niet gaat halen. En hengstjes zijn altijd laat geloof ik
.
! Wordt zeker leuk voor Agrado zo'n maatje. 
,maar verder?
)