. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

TheMagicLine schreef:Ik weet niet meer of nu nog zin heb om door te gaan met de paarden die ik nu nog heb. Ik ben er nu helemaal doorheen.
smaos schreef:@Gert-Jan: Abby heeft 1 jaar ook in Vriezenveen gestaan, waarvan de laatste paar maanden bij Dream in de wei. Ik heb van kortbij gezien hoe de paarden erbij stonden en hoe je ze deed verzorgen.
Ik kan er niks slechts over zeggen, paarden zagen er goed uit, kregen goed eten, verzorging etc.
Ik denk niet dit nou door jouw komt. Alleen van Dream haar rug vind ik wel een beetje vreemd.
Bedenk wel dat ze alle 3 bij jouw geboren zijn en opgegroeid, dit is voor hun het eerst op heel vreemd terrein en vreemde mensen, ze hebben nu helemaal niks vertrouwd meer. Dat heeft gewoon zijn tijd nodig. Meeste paarden hebben soms wel 1 jaar nodig om volledig aan hun nieuwe mens en omgeving te wennen. En over die wormen, Abby had geen wormen en heeft op dezelfde wei als Dream gelopen, hoe verklaar je dat dan? Vind ik ook wel vreemd, maargoed.
Abby is wel nog steeds dezelfde vrolijke merrie wat ze ook bij jouw was.
Ik zou haar jouw zo weer toevertrouwen! Kop op, laat je niet gek maken en ga door met dezelfde verzorging als hoe je deed met Whisper, Magic en Gold en alle andere!
kreeg ik foto's opgestuurd ruim meer dan een maand geleden. Ik moet het doen van wat mij momenteel over Dream, Lucky en Phenix wordt verteld (email) en de informatie verifieren kan ik helaas niet. De informatie die ik over Phenix, Dream en Lucky heb gekregen liegt er niet om en is schokkend en ervaar ik als uiterst verdrietig nieuws over deze 3 paarden.
) Is delicia een maiden?
Armando met zijn 1 lengte jong zou denk ik wel gaan dekken als ik hem de kans geef..
Maargoed hem in combi met precious gaat gelukkig echt beter dan ik ooit had kunnen verwachten! Pres voed hem lekker op, en ze zijn dikke maatjes geworden
hopen dat het zo blijft in de toekomst
Wanneer komen er weer foto`s???
echt grappig trouwens, ik heb Faemme en fiona naar Fort gebracht, en Faemme is echt de kopie van precious gewoon, niet normaal! faemme is dus de dochter van Pecious en Faemina van vorig jaar
over 2 weekjes gaat ze naar haar nieuwe eigenaar! Voor de verandering wonen deze mensen maar 50 km hiervandaan
echt zo leuk echt een super huisje krijgt ze
(andere veulens wonen nu allemaal meer dan 100 KM hier vandaan
)
Hij wilde haar eigenlijk niet bekappen maar op aandringen van mij heeft hij ze ietsies bijgesneden, want de straal ging iets dubbel en ik kon er moeilijker bij. Maar ze heeft inderdaad super hoeven. We lopen nu 1x per week 2 km. Daar geniet ze ontzettend van (elke week weer een andere route). Schriktraining heb ik voorlopig ook nog niet nodig want ze loopt overal door en langs en is goed verkeersmak. Ben helemaal trots op mijn 2,2jarige dame
reisje voor dit jaar wodt het najaar waarschijnlijk
of heel misschien eind augustus
Maar dat laat ik dan nog wel weten 
. Ik snap nu waar de term "theezakjes" vandaan komen
. Nou ja we wachten het af, ze is nog niet uitgeteld en het komt als het klaar is geloof ik
. Tja Dancarina is altijd vroeg toch? Ben benieuwd naar het halfbroertje/zusje van Kalía.
)
)
, dit alles overigens dus ook plat liggend, zal er met de birth alarm rekening mee houden)
.