Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TheMagicLine schreef:Ik weet niet meer of nu nog zin heb om door te gaan met de paarden die ik nu nog heb. Ik ben er nu helemaal doorheen.
smaos schreef:@Gert-Jan: Abby heeft 1 jaar ook in Vriezenveen gestaan, waarvan de laatste paar maanden bij Dream in de wei. Ik heb van kortbij gezien hoe de paarden erbij stonden en hoe je ze deed verzorgen.
Ik kan er niks slechts over zeggen, paarden zagen er goed uit, kregen goed eten, verzorging etc.
Ik denk niet dit nou door jouw komt. Alleen van Dream haar rug vind ik wel een beetje vreemd.
Bedenk wel dat ze alle 3 bij jouw geboren zijn en opgegroeid, dit is voor hun het eerst op heel vreemd terrein en vreemde mensen, ze hebben nu helemaal niks vertrouwd meer. Dat heeft gewoon zijn tijd nodig. Meeste paarden hebben soms wel 1 jaar nodig om volledig aan hun nieuwe mens en omgeving te wennen. En over die wormen, Abby had geen wormen en heeft op dezelfde wei als Dream gelopen, hoe verklaar je dat dan? Vind ik ook wel vreemd, maargoed.
Abby is wel nog steeds dezelfde vrolijke merrie wat ze ook bij jouw was.
Ik zou haar jouw zo weer toevertrouwen! Kop op, laat je niet gek maken en ga door met dezelfde verzorging als hoe je deed met Whisper, Magic en Gold en alle andere!