wat een schatjes allemaal werkt bijna aanstekelijk... Jodi die tweede laat je vast een tijdje wachten.....kan niet anders
NkPrecious
Geplaatst: 21-05-10 16:23
whahah dan heb je inderdaad niet echt zitten wachten nee Jodi ik geloof dat je een uitzondering op de regel bent.. Op bokt lijken alle merrie's overtijd te gaan maar die van jou trekt het gemiddelde weer recht
Ik mag hopen dat mijn merrie's niet overtijd gaan. Ze zijn de 2e week van juli uitgerekend en 1 van de 3 heeft het nu al fiks zwaar...
Mikkee
Geplaatst: 21-05-10 16:23
Jeetje...een ware babyboom hier! Iedereen gefeliciteerd met de ukkies. Wij zijn hopelijk volgend jaar weer aan de beurt voor een veulen (zo wisselen Joyce en ik elkaar mooi af )
TheMagicLine
Geplaatst: 21-05-10 19:09
@alle-mama's-en-papa's
Iedereen van harte gefeliciteerd met de jonge spruiten!
TheMagicLine
Geplaatst: 21-05-10 19:15
Mijn nieuwe paardschoenen voor in de wei...
Deze zijn speciaal op maat gemaakt, de vorige zijn versleten, en gezien mijn hoge wreef nu met leertje, moest een grote maat zijn, volgens sommigen leef ik op grote voet
Rocky Mountain Horses op klompen... misschien een beetje boers... maar in Kentucky waren het oorspronkelijk ook boerenpaarden...
Opa en Paps Gert Jan op paardrij-klompen op bezoek bij veulen "Star" ... Star vind ze wel heel erg bijzonder